Heey mensen ik hoor van alle kanten goeie en slechte verhalen over het spel... Ik ben nu wel benieuwd of het spel de 60 eurie wel waard is... Welke nieuwtjes heeft het wat de andere niet hadden laat me alles weten....
Op Gamerankings (Site met allemaal reviewcijfers en gemiddelden), krijg hij gemiddeld een 8,6 niet slecht dus. http://www.gamerankings.com/htmlpages4/914762.asp
(gebaseerd op een verkoper bij intertoys en eigen pc ervaring) Grafisch is hier helemaal niks op aan te merken, maar het speelt gewoon kut, niet alleen op de pc maar ook op de xbox. (heb ik dus van de verkoper) Het is gewoon niet relaxt, met drag racen kan je geeneens normaal sturen, lijkt het wel alsof je veringen zo loose zijn dat je bijna over de baan "zweeft". Het racen zelf is wel wát beter maar is ook niet alles. Het is gewoon een échte NFS'er
kijk het stuuren moet je gewoon een tijdje aan werken ik heb spel 2 dagen en ik speel spel non stop en ik heb het stuuren al aardig ondercontrolen niet altijd vol gas in een bocht ofzow ik crash nu bijna nooit (af en toe naar een bocht dat je opeens tegen een niet zienbare auto op knalt) verder vind ik de spel gewoon een goede game die je zeker moet hebben als je een race fan bent
Ik vind de game gewoon echt te nep en shit, had er veel van verwacht maar mn hoop in ea is direct weer gezakt.
DIIIIIIIIIIIIIK Kan je gewoon je hele auto maken??? Kan je al je onderdelen zoals motor koppeling enz. zelf samenstellen?
lopen de autos nu zichtbare schade of niet ik heb een keer gehoord van niet en toen een keer gehoord van wel zou wel mooi zijn als dat kon
jammer dat ze geen zichtbare schade oplopen. is het hoe bij grand turismo dat je wel schade oploopt maar het niet ziet of kun je helemaal geen schade oplopen?
alleen motor opblazen (als je niet schakelt terwijl dat wel moet) en dan valt je auto stil, je ziet er niks aan en verder is er geen schade.
Klopt...dat had ik toen ik eerste keer drag speelde ik wist niet dat je daar zelf moest schakelen, en ik maar niet snappen wat ik verkeerd deed... Maar drag is denk ik juist leuk om het schakelen, precies het goede moment schakelen etc.
Ja das wel cool. Zo blijf ik erbij: als je het speelt heb je momenten van: "wow, wat een supergame" maar ook: "damn, wat een shitgame".