1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door JJNL77, 21 mei 2015.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Anderzijds betaal je wel minder voor de game nu en hij wordt maandelijks aangevuld met nieuwe content, hetzij autoklassen dan wel locaties. Er zitten momenteel genoeg locaties en courses in om je lange tijd bezig te houden.

    Had ik al verteld HOE SUPER het geluid is? _o_ praise the lord!
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ik ben ook zeer benieuwd naar straks de uiteindelijke versie, als die op PS4 verschijnt, maar op de PC ga ik waarschijnlijk sowieso geen (race) games spelen. Hoogstens games als Cities Skylines enzo...:)
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als EA iets goed doet in games als deze is het idd het geluid, ik vind het altijd geweldig!
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Obv wat ik hier en elders lees over de beta (moet niet vergeten dat t een beta is natuurlijk) begin ik wat af te haken. Wil dadelijk eerst graag een demo proberen voor ik tot aanschaf overga. Ben ook heel benieuwd of en welke wijzigingen er nog in t spel worden aangebracht nav feedback op de demo EDIT: Beta.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2015
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Codemasters in het geval van Dirt :D Maar bij EA zit het ook altijd goed!
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    De beta niet heel veel gespeeld, maar zou zomaar kunnen dat ik toch maar ga voor The Crew Wild Run. Constant in het donker racen staat toch een beetje tegen.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Goh verassing. Lekker lame van ze.

    Zeker teveel gevraagd om zelf te schakelen in een game die om auto's draait.
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Game leent zich toch totaal niet om te schakelen. Ik ben al druk genoeg die auto op de weg te houden met al dat chaotische verkeer. Ik kijk er wel naar uit. Weer eens wat anders. :thumbs:
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jij misschien, maar het overgrote deel heeft wel behoefte aan controle, m.a.w zelf schakelen. En zoveel verkeer is er trouwens niet in NFS.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Autoshifts in raceganes moeten dood, arcade of sim. De game schakelt gewoon op een vast toerental terwijl je soms juist in een versnelling wilt blijven omdat je weet dat er een bocht komt of soms wilt shortshiften om niet teveel toeren te hebben in een exit. En ja, dat heeft ook effect in een arcade game.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Volledig mee eens!
    Net zoals je bij een voetbalgame 'zelf' moet passen, en bij een shooter (tot op zekere hoogte) zelf moet aimen, is bij een racegame zelf (kunnen) schakelen een van de essenties imho. Dat je een 'schakelhulp' inbouwt voor wie niet zelf wil schakelen is wat mij betreft prima, maar om zelf schakelen niet eens in de (race!)game te verwerken is eh... verrassend.
    Denk dat de meesten daar anders over denken. NFS is qua rijden/racen niet heel uitdagend vergelijken met veel andere racers, waar schakelen eigenlijk nog prima 'bij' past. Zat (hardcoresim)racegames waar het 100x lastiger is om de auto in op de weg te houden dan bij NFS werkt zelf schakelen ook niet als belemmering :)

    In het echte verkeer, met tegenliggers en stoplichten e.d. is schakelen toch ook geen probleem?

    Denk dat de ideale oplossing zou zijn wanneer je als gamer gewoon zou mogen kiezen tussen zelf schakelen en automatisch schakelen (zoals bij heel veel games dus).
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, dat heb ik met schade. Als je ergens tegenaan beukt, moet je auto (half) total loss zijn en niet zonder problemen vol gas (over gras) door kunnen scheuren.
    Denk gezien het mainstream publiek dat men zich bij EA niet bezig houdt met schakel optie voor het kleine groepje dat er wel op zit te wachten.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo iets zou vanaf de bodem van de physics ingebouwd moeten worden om zelf te schakelen. Het heeft gewoon géén rede om het eruit te laten, ik begrijp dit echt... ECHT niet!
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De game trekt op deze manier steeds dichter naar games als Burnout. Niet dat er iets mis is met Burnout hoor, heb ik veel plezier aan beleefd altijd, maar het is wel altijd een heel andere serie geweest als NFS.
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ga hem niet halen.. mis idd zelf schakelen maar ook de online lobby is veeeeels te klein.. 6 pers in een open lobby is toch veels te weinig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Kicke trailer zeg denk dat ik m toch een kans geef. Ondanks dat in Rivals zo een gruwelijk kut spel vond xd
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Helaas wel erg kleine map.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Inmiddels heel veel gameplay te vinden op youtube e.d.. Ik wacht even een aantal reviews af voor ik deze knoop doorhak! :)
     

Deel Deze Pagina