1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 2 jun 2017.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja ik bedoelde meer te zeggen dat dat een beetje het niveau van de makers is als het gaat om race ervaring.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb de game maar digitaal gekocht neemt maat van mij fysieke versie over. Net klaar met downloaden, dus maar even een beginnetje maken.
     
    Nol vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ondanks dat ik altijd genoeg aan te merken heb op NFS vermaak ik me er op een of andere manier altijd wel mee. Maar vind 60 euro toch veel geld voor dit.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bijna eerste 2 uurtjes gespeeld en vermaak me er tot nu toe prima mee. Gameplay vind ik erg goed, grafisch meer dan redelijk maar niet top. Wel zo nu en dan beetje last van slow down op normale ps4 geen pro die heb ik niet. Morgen maar weer ff paar uurtjes verder spelen.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waar gekocht en hoe duur? Deluxe omdat je nu al kunt spelen?
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja Deluxe lol ik weet het ben zwak heb weer is geen geduld om te wachten haha.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Fuck man, had dat ook met Forza 7 toen. Know what you mean :p
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar hoezo is NFS Payback Deluxe 90 euro? Wat zit er bij om die prijs te rechtvaardigen? Ik zie wel 5 extra NFS auto's en blauwe bandenrook, maar betaal je daar 90 euro voor?
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Lastige vraag hoor. Ligt eraan hoe graag je een spel wilt hebben. De release is officieel pas vrijdag, met de deluxe versie kan je nu al racen. Voor sommige zal dat een reden zijn om iets meer te betalen.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja en ingame geld zit erbij en wat upgrade kaarten en dergelijke. En zal vanavond ff verder kijken wat het nog meet was.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Hoe bevalt ie so far? Vind het geluid wel weer zalig.

    Als je de verhaallijn hebt uitgespeeld kun je dan nog steeds racen? Zijn er gewoon altijd racers die rondrijden en die je kunt blijven uitdagen?
     
    ageQned vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Als je verder kan spelen als de story klaar is neem ik aan van wel. Want buiten de story is er nog meer te doen zoals billboards collecten, speed traps en dat soort dingen. Mij bevalt de game prima speelt lekker weg.

    Tuurlijk buiten de costumizen van je auto blinkt de game nergens echt in uit.

    Overigens hoe langer ik speel hoe meer vergelijkingen ik aan het maken ben met The Crew. Volgens mij hebben ze daar wel wat naar of vanaf gekeken. Het hele concept voelt een beetje zoals die game aan. Zelfs het idee van oude wagens vinden alleen hier moet je dan 4 dingen voor 1 wagen vinden.

    Hoe dat zit met als er altijd racers zijn en kan uitdagen kan ik nog geen antwoord op geven daar ben ik nog niet mee bezig geweest.

    Enigste waar ik tot nu toe wel wat bang voor ben is het wagen upgrade systeem. Dit voelt een beetje aan als luck based met die kaarten. Met kopen dat ververst per half uur maar is redelijk duur en het andere systeem is net een fruit machine waar je gewoon geluk moet hebben.

    Ja ik vind het tot nu toe een leuke, goede game, maar bij goed houd het ook wel op. Het is nergens grens verleggend of zo, maar verder is het meer dan redelijk. Als je een echte sim racer bent dan is de game niks voor iemand, maar dat had iedereen ook wel verwacht. Tot nu toe vind ik hem in totaal beter dan nfs 2015 maar is het ook wel weer anders omdat ze van het city gebeuren wat af zijn nu ook met zand vlaktes en offroad races.

    O ja wat ik wel jammer vind tenminste wat ik tot nu toe heb ervaren is dat je alleen politie tegen je krijgt in story missions heb ik het idee. Daar buiten heb ik dat nog niet mee gemaakt.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Blijven die roaming racers wel keer op keer uit te dagen ook al heb je ze verslagen? Kun je bijv ook met je snelle auto tegen een langzaam golfje blijven rijden?

    Kwam net een GTR tegen en die klinkt echt hoe het hoort :cool:
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    IK heb me prima vermaakt met Need for Speed en wilde deze ook meteen kopen tot ik de review van Gamespot en IGN had gekeken.
    Het loot systeem slaat echt nergens op maar het ergste vind ik het ontbreken van politie in de open wereld. Ik kon altijd wel genieten van een goeie cop chase maar dit is nu verleden tijd.
    De game gaat er zeker komen maar niet voor de volle mep.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Had vandaag een patch zo is kijken wat die precies inhoud. Ik kan ook challenges van anderen proberen, maar zie zelf niet die optie. Of moet je bepaald level wezen of bepaald hoeveelheid story content hebben gehaald?
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Als het goed is ligt ie morgen op de mat :) Ook wel weer zin in een leuke arcaderacer, tijd geleden...
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de game ook en moet zeggen, ondanks die slechte reviews van sommige sites vermaak ik me er echt enorm mee. Ik heb gisteren van s'ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten spelen, gewoon puur rondcruisen. Stad verkennen, parkeergarages zoeken en even wat lawaai maken daar, want de engine sounds zijn weer echt helemaal perfect. Heb zelfs een favoriet routje gemaakt voor mezelf om even rond te cruisen, snelweg op, tunnel door, afrit pakken om vervolgens er weer terug op te rijden, tunnel weer door, volgende afrit, weer terug erop :p


    Heb even een mapje gevisualiseerd voor degene die dit routje ook willen rijden, is gewoon een leuk kort stukje.

    [​IMG]


    Iemand anders nog meer van dit soort leuke routjes?
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zal die route ook is tijden. Ja ik vermaak me ook prima met de game.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Er zit toch ook nog een Autolog/Speedlist in, waarop de race tijden van vrienden worden weergegeven ?
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zojuist ontdekt dat als je visual de uitlaat verandert, het geluid ook veel vetter wordt!
     
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina