[XOne] Need help, ik krijg Live niet gestart

Discussie in 'Games' gestart door Baltimore Raven, 16 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk dat er hier mensen zijn met meer verstand in deze zaken dan ikzelf dus gooi ik m'n probleem ook maar eens in de groep! (als hier geen oplossing uit komt dan MS bellen en maybe zelfs telenet ff laten weten van het prob).

Het zit zo ik heb nog geen router,hub or whatever da ge nodig hebt dus ik trek m'n kabeltje van de telenet modem naar de netwerkkaart uit, wacht een half tot een uur om een nieuwe IP te krijgen steek de plug in m'n xbox en dan begint het spelleke: als ik in network options hem z'n test laat doorlopen krijg ik overal groen licht, en zelfs op het einde "your are now connected to Xbox Live" dus ik dacht dat ik er was, het zou anders blijken :
    als ik dan gelijk welk Live game start komt hij met de boodschap "there are messages to be seen before you can sign in" en blijkt dat m'n creditcard nummer nie goed is, nu ik moet erbij zeggen ik was nie zeker van de datum van de kaart en heb daarin gemist ze vervalt in 5/04 en ik had 5/05 opgegeven maar als ik dan alles juist veranderen komt hij nadien af met "Xbox live is not responding please try again later"

ik zit hier serieus mee gekloot ik wil geen router kopen als dan blijkt dat het toch nie werkt want dan ben ik ipv 60€ nog heel wat meer euro's kwijt. Iemand een idee?
    THx

PS m'n gamertag wordt wel erkend want ik had alles verwijderd en op een MU gezet en terug geprobeerd om dezelfde tag aan te maken en kreeg de boodschap dat ie al bestond, daarna alles terug geplaatst maar nog steeds even ver. Dit is het derde fora waar ik dit bericht post ik hoop echt dat er iemand raad weet.

2. Sympex

Sympex Che Coza ?

Leuk Bevonden:
    0
    jah Ik heb PRECIES het zelfde probleem!!

3. Sympex

Sympex Che Coza ?

Leuk Bevonden:
    0
    klote.. als je nix verranderd gaat hij wel door...

miss zij we geblocked of zo..

ik ga morgen terug naar de winkel voor een nieuwe kit.

4. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om eerst wat mensen hier mee lastig te vallen we zijn betalende klanten dus moeten zij het maar oplossen, met de creditcard is niks mis dus daar zit het probleem al niet en als ze je de kans niet geven om typo's recht te zetten ja waar zijn we dan mee bezig? ik geef ze de hele week de kans om de shit op te lossen en zo niet dan is dat zeer jammer maar dan zal het maar geen Live worden zeker?

5. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    m'n broer is op dit eigenste moment nog bezig met vanalles te proberen maar weinig verandering.
    De grote vraag is waar ligt het probleem moeten we dat hier thuis zoeken ligt het aan de provider of aan het Live netwerk zelf?
    En als ik het allemaal afloop dan zou je wel denken dat het alleen maar thuis kan liggen want er zijn zoveel mensen die gewoon geen problemen hebben! maar wat doen of deden wij dan verkeerd dat het niet net zo makkelijk werkt als bij die anderen?

6. Sympex

Sympex Che Coza ?

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al een stukje verder..

Start je PC.
    Open een DOS window.
    Tik in: PING -f -l 1436 www.<jouwprovider>.nl

Als je een antwoord krijgt met getallen dan is je mtu groot genoeg. Als je een antwoord krijgt "Packet moet worden gefragmenteerd maar dat mag niet" dan heb je misschien een probleem.

ik heb 100% loss dus ik denk dat mijn router niet goed staat..

7. Sympex

Sympex Che Coza ?

Leuk Bevonden:
    0
    i.d.g.v als je er uit bent wil je me PLEASE laten weten wat je gedaan hebt ? dit is bij mij namelijk ook de oplossing..

8. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net dat gedaan in de dos box wat jij voorstelde en ik kwam op 0% loss dus daar ligt de fout niet, ik heb ook net naar m'n provider gebeld maar die schuift natuurlijk het hele zootje naar MS door die dan natuurlijk niet bereikbaar is in het weekend nou ik weet voorlopig niet meer wat ik nog meer kan proberen, morgen dus zeker een telefoontje naar MS als daar geen oplossing uit voorkomt dan ga ik met xbox en live kit naar de winkel en dat zij het mij dan maar vertellen waarom het niet werkt bij mij en bij zoveel andere dan wel!

Ik werk wel niet via een router maar een directe connectie wat het geheel nog irritanter maakt imho.
    Mocht jij nog succes hebben laat het dan ook plz weten, thx!!

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en Baltimore Raven, ik kan jou vraag niet opl. maar ik heb een vraagje: jij hebt telenet right, welke verbinding heb jij met je modem? rechtstreeks of je PC als server? en had de computerwinkel last met het instoppen van de 2de netwerkkaart?

ik moet nu nl. beslissen om een 2de netwerkkaart te kopen, want ik denk dat telenet geen rechtstreekse verbinding kan providen.
    bij mij erkent hij niet eens DNS enz.. dus als ik pc share gebruik dan gebeurt dat automatisch.

reactie AUB:{

10. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk gewoon ff op www.xbox.nl/live want daar staat een hele uitgebreide handleiding wat te doen bij een foutmelding.

11. Sympex

Sympex Che Coza ?

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik al 3000x gecheckt... weet iemand hoe ik er achterkom wat het ip van mijn xbox is ?

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx, zal ff checken

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kheb da gedaan met mijn pc.
    ga naar uitvoeren in start-menu. tik 'winipcfg' in en check zo je netwerkinstellingen. hier vind je je IP, maar je kan er wel je DNS nie vinden.:{ en dat is net mijn probleem!:eek:

14. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    thomas ik maak gebruik van één aansluiting en stuur daarmee naar twee pc's wat dus eigenlijk niet mag van telenet, op de vraag of er problemen waren met de netwerkkaart nee niet met het inpluggen ervan maar wel met het op punt stellen van het netwerk zelf, alles had veel eenvoudiger geweest als we onmiddellijk een router hadden aangeschaft maar nu wil m'n vader dat ik da doe omwille van Xbox Live en ik vertik het zolang ik geen bewijs heb dat ik effectief Live kan gaan want als het al niet lukt met een directe verbinding what good will a router do?

15. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee kom ik dus echt geen stap verder zij hebben het over troubleshooting in de Connect Status wel dat is juist de weirdste shit hé daar zegt hij dat ik wel degelijk geconnecteerd ben met de Live netwerken.
    Maar éénmaal ik gelijk welke game wil starten dan komt hij melden dat er messages zijn die moeten worden bezichtigd voor ik verder kan, dan krijg ik te zien dat de creditcard niet goed zou zijn en vraagt hij achter m'n laatste 4 digits die geef ik dan, controleer alles en bevestig, daarna ook nog eens continue en dan het probleem : Xbox Live is not responding try again later.

kijk jij even of je iets dergelijks terug vind in de help op de site want anders moet ik gaan brillen denk ik ;)

16. Sympex

Sympex Che Coza ?

Leuk Bevonden:
    0
    deamn ik heb echt serieus het zelfde probleem

He wat is Account recovery eigenlijk ?!?!

17. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al ff uitgetest gisteren ik bedoel maar werken deed het toch al niet dus dan maar meteen ook alles uitproberen.
    Had al m'n gegevens op een MU geplaatst en dan alles gewist van m'n xbox zn HD die ook maar iets met Live te maken had, het resultaat? ik had geen account meer dus ik probeerde een nieuwe account aan te maken met dezelfde gamertag (goeie controle om te weten of die al dan niet al gekend en bevestigd is door het Live netwerk) en ja hoor ik kon niet meer met dezelfde gamertag een account beginnen dus daar ben ik eigenlijk een hééééél klein beetje blij om die nemen ze me niet meer af maar dan ben ik uit ellende gestopt alles afgezet en er de hele avond niet meer op gedacht tot deze middag maar alles remains the same dus we zitten evenver ik hou ieder die dat wil op de hoogte via deze thread in de komende week met eventuele oplossingen voor het probleem

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina