[PC] Need N-gage QD help

Discussie in 'Games' gestart door Joeym, 24 jul 2004.

1. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus N-gage QD en mmc en bluetooth adapter gekocht

ik wou dus een spel op de mmc zetten met behulp van de bluetooth adapter, ik dus iets erop zetten zegt de tel in het midden van het transferen dat memory vol is(ik had kaart van 128 MB en het spelletje was 3 MB) dus ik haal mmc eruit en dan zegt die als ik ergens heen wil gaan dat ik iets moet verwijderen omdat geheugen volzit(denk dus dat die op de geheugen van het aparaat zelf heeft gezet) en nu doet die bij elke actie die ik wil zegt die dat en wil ik iets verwijderen zegt die het ook dus kan ik niets verwijderen, ik kan niet naar de map om naar fabrieksinstellingen tegaan dus kunnen jullie me HELPEN

Edit, hij gaat ook niet meer uit en MMC is er al uit

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn N-Gage ( Toepassingen ) en Nokia 6600 ( Beheer ) kan ik geinstalleerde games weer verwijderen.
    Als het niet wil lukken , dan maak ik gebruik van het programmatje FXexplorer , het werkt het zelfde als Windows Verkenner.

PM maar maar even als je belangstelling hebt voor dit programmatje.

3. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde dat de NGAGE QD helemaal geen MMC kaartjes meer ondersteund, behalve de officiƫle kaartjes. Dat dacht ik te horen, je kan immers ook geen MP3'tjes meer afspelen... toch? Dat dacht ik te horen...

4. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jawel hoor ik had het gevraagd in de telefoon winkel en pikachu heb fexplorer al maar de QD gaat gewoon niet meer aan

5. Aziatic

Aziatic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb precies het zelfde probleem als jij mijn Ngage QD gaat nu niet eens meer aan omdat de memory vol is hoe hebjij het opgelost ? please help me

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    installeert hij die dingen niet gewoon in het tel geheugen? zou dat dan niet gewoon vol zijn?

7. Aziatic

Aziatic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat doet die ook maar ik krijg me telefoon nu niet meer aan omdat memory vol is :mad:

8. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    email hij moet naar de fabriek

9. Aziatic

Aziatic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kost dat ook geld ?

10. Aziatic

Aziatic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe komt het dat die het niet direct op de mmc card zet maar op het geheugen van de mobiel ?

11. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    pc-suite

12. Aziatic

Aziatic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat pc suite ?

13. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb een probleem met de n-gage qd en ik denk dat ik hier wel goed zit (toch?)

Ik kan namelijk niet wappen, ik heb al 2 keer mail gestuurd naar nokia en nog steeds geen antwoord gehad..
    Ik krijg de foutmelding: Web: Timeout verbinding, heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals andere providers etc. niets lukt. Iemand die dit probleem ook heeft (gehad)?

Alvast bedankt,
    Bk..

14. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Voor idereen die dat probleem heeft, hij gaat niet meer aan kuur, heb ik ook gehad. Echt bout dus. Wat je moet doen is teruggaan naar de winkel of naar Nokia service center/point (haast elke grote stad heeft er wel 1). Je bent hem dus wel even kwijt, want ze moeten hem rebooten.

Een tip, zet nooit games via bluetooth op je QD! Foute boel. Koop een cardreader (tussen de 10-18 e) voor je mmc en sleep wat je dan ook wilt (games, films etc) naar je mmc. Zorg er eerst wel voor dat je je mmc in je n-gage hebt geformatteerd.

@Badkiller; ja dat probleem heb ik ook. Ik heb ook geen idee waar dat aan ligt jammer genoeg.

15. Cape

Cape XBox 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Even dit topic nieuwe leven in blazen.

Ik heb precies zelfde probleem dat ie niet meer opstart enz, bla bla...

Maar Goakhan, jij hebt hem dus ook laten maken?
    Hoeveel kosten je dat? en hoelang was je hem kwijt?

Wil ik graag weten, wil hem binnekort ook laten maken.

Bedankt

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Uit ervaring kan ik vertellen dat er minstens 1 week over gaat. Dat is zegmaar de standaard tijd. Als er nog iets speciaals aan moet worden gemaakt gaat er zo een week meer overheen(ben benieuwd wat ze met al die tijd doen een telefoon repareren kost 30 min). Kosten zijn vershillend....als je garantie hebt is het meestal wel gratis...zoniet dan moet je er gemiddeld zo'n 20-40 euro voor betalen.
    Kijk even op www.nokia.nl/support voor de dichtsbijzijnde ClubNokia winkel als je hem wilt laten repareren.

17. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kan doen is je telefoon resetten heb ik met mijn n-gage ook gedaan.Moet je effe op google zoeken daar kan je wel vinden hoe dat precies moet.

Deel Deze Pagina