Negatief gedoe

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flood, 9 aug 2002.

1. Flood

Flood Guest

Ik word een beetje gek van al dat negative gedoe over de xbox als ik bv rond kijk op sites. Vooral de sites waar alle consoles worden besproken.
    Dit is misschien een raar voorbeeld:In het menu staan alle consoles op volgore waarop ze uitkwamen: behalve de xbox..die staat bijna overal onder de gamecube terwijl de xbox toch echt eerder uitkwam.
    En niet alleen dat, vaak is het ook zo er allemaal negative dingen worden gezegt over de verkoop cijfers van de xbox, maar dat de cube ook niet daverend verkoopt wordt niet genoemd.
    Ik vind het gewoon lomp

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    klopt... de xbox word vaak als vette console gezien.(is ook wel maar als je weet wat ie kan!!)
    veel mensen kopen daarom NIET de xbox omdat ie toch maar dik is of ''ik heb al een videorecorder'' ...zeikers

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik ook
    ik word er een beetje ziek van
    ook met die verhaaltjes verzinnen dat het "vastloopt"
    idiote bastards :r

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat dat eerder aan slechte voorlichting ligt dan aan die websites, hoewel die vaak wel pro-Nintendo zijn, gewoon omdat Nintendo 'de' console-naam is..

5. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook lomp..

Als ik zie wat de Xbox allemaal kan, welke graphics ik op mijn TV getovert krijg, en welke games ervoor gaan uitkomen (en die er al zijn), dan ben ik blij dat ik niet aan die anti-Xbox bullshit meegedaan heb.. :)

Ik heb het gevoel dat het trouwens wel steeds beter gaat met het imago van de Xbox, althans in mijn directe omgeving zien steeds meer mensen in dat het gewoon de beste gameconsole is op dit moment.. ;)

(mijn directe omgeving houdt in mensen van ruim in de 20 of ouder)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zelfs magazines (die toch beter moeten weten)...
    check GameQuest(ik zal hier wel gezeik over krijgen maar goed)
    de xbox kreeg een review hoe zwaar en hoe groot ie wel niet was(dat was nr 6 ofzow)
    de gamecube kreeg in nr 2 ofzow al informatie (de xbox was toen overgens nog NIET uit) terwijl de xbox niks heeft gehad (iniedegeval niet op de cover. en de gamecube kreeg (geloof) 2 nrs terug de 3 mei review hoe goed ie wel niet was en hoe mooi ie wel niet is...

de redactie van het zelfde blad was over de xbox redelijk NIET te vreden... ze gebruikte de smoes ''hijs te groot - dus koop ik em niet'' .. er was een redactie-lid dat de xbox toch wel goed vond (vooral halo) .. maar je ziet het al aan komen : in de GC review vertelde dezelfde persoon dat de NGC toch een tikkeltje beter is(en alle andere van GQ vonden dit NATUURLIJK : ook)

7. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk ... en weet je waar ik pas echt ziek van van word ... de Veronica gids =( als ze überhaupt al een recensie van een XBox spel hebben dan pakken ze standaard een 'slecht' spel (bv Bloodwake) dat ze vervolgens (weliswaar terecht, maar toch) volledig de grond in trappen ... een enkele keer zit er een goed spel tussen (bv. PGR) maar de verhouding goed slecht is 1:5 ofzo ... en de afgelopen 2-3 weken heb ik helemaal geen XBox game recensies gezien is vast een of andere ontevreden Windows 95 gebruiker/ster die XP nog niet ondekt heeft en MS ff moet terugpakken !!! AAAAARRRGGH ... dat lucht op ... ga lekker een filmpje (BR) kijken ... fijn weekend iedereen !!!

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog zo iets.. kom je op een algemene site (of nitendo/ps2 site maakt opzich niet uit het gaat om het idee) en dan komt de hit lijst uit nou wat zie je het spel blablabal van sony op nr 1 2 3 4 5 6 en NGC game blabalbal op nr 7 8 9 en 10..
    de xbox zie je nergens ...
    dan komt er zo`n anti-xbox gast

''hahaha toch wel raar geen xbox deze week''
    of
    ''die xbox **** blablablab''

ik denk dat je snapt wat ik bedoel....

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die cijfers komen uit Japan jah.. Nogal logisch dat Xbox games dan niet in de top10 voorkomen :+

10. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Waar ik me aan kapot erger is dat er GC-games te huur zijn in veel videotheken, maar de Xbox games zijn in geen velden of wegen te bekennen. Bah.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ff met de gast van mijn standaard videotheek gepraat, en die heeft nog niet echt vertrouwen in die Xbox, maar hij zei als het beter gaat dat ie ze misschien wel gaat verhuren..

Over die andere lui, crap them!! Zij weten niet wat zij missen, wij genieten geweldig van onze Xbox, en als zij em niet willen kopen omdat ie of te groot is, of van MS is, I DONT CARE!!

Ze missen iets geweldigs, eigen schuld..

12. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ze misten ook iets geweldigs met de Dreamcast, we weten allemaal hoe dat afgelopen =..........................

13. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je moet schijten doe dat op de plee niet op dit forum, liever geen vullis over de Dreamcast hierzo. En dat Sodom en Gomorra van Nintendo moet gewoon keihard bestreden worden, maak die kwallen van de media duidelijk dat je voor de hardere spellen gewoon bij de box moet zijn. Daar is voldoende markt voor, vooral bij de goedbetalende jonge volwassene, niks geen kiddie gamecube gedoe.

14. DarkShark

DarkShark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dude de mensen die zulke dingen zeggen kunnen de box simpelweg niet betalen of kunnen het niet aan dat microsoft zo'n goede console heeft uitgebracht, doe gewoon wat ik doen, negeren zulke dingen :)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die gast heeft het niet eens geprobeerd .. hoe kan ie zeggen dat het neit zou lopen

16. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ps2 gehad....
    toen heb ik de xbox ook proberen de grond in te werken..
    niet gelukt!

Toen mijn neef de xbox kocht zag ik de f*cking goeie graphics.
    En het resultaat ; ik heb er nu zelf ook een en ik heb de ps2 verkocht.
    Waarom?
    Xbox is gewoon beter.

Je moet niet iets kopen om de naam of het uiterlijk....je moet kijken naar de prestaties.
    En die zijn niet te zuinig bij de xbox:cool:

17. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje jammer, iedereen zit te zeiken van: "de controller is te groot"", "ik vind de Xbox te groot", "Microsoft koopt alle developpers op"
    Dit gaat toch helemaal nergens over, of zijn ze de PS2 dan vergeten: "Gelijk klaar om op het internet te gaan, met harde schijf en netwerk kaart."
    Nu 2 jaar en een truckload aan crap games later zitten we nog steeds te wachten op het on-line gebeuren. En nog steeds is de Ps2 de beste console die er is.
    En men begint al weer bijna om de Ps3 te hypen en de hemel in te prijzen

18. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Waar trouwens al dat negatieve gedoe van de media jegens de Xbox vandaan komt? Ik zou het niet weten. Misschien gefrustreerde journalisten die hun diamond viper 2 niet goed kunnen laten werken onder windows 3.11.

19. DarkShark

DarkShark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ze zijn allemaal jaloers dat microsoft achter de xbox zit, en het ze in 1 keer is gelukt om een super console uit te brengen niet net als sony die er 2 pogingen nodig had

en dat van xbox is te groot slaat ook nergens op, je draagt hem toch niet terwijl je speelt of wel ? je zet hem 1 keer neer en je komt er niet meer aan, en dat het controller te groot is ook maar allemaal bullshit om de xbox af te kraken.

ik vind de ps2 controller te klein zeg ik maar dan :)

20. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, de eerste Playstation was in '95 juist een superconsole. Het is nog steeds het meest succesvolle games apparaat ooit. De XBox is gewoon 1,5 jaar nieuwer dan de PS2, klaar. Als Sony de PS2 pas in maart '02 had uitgebracht en had doorontwikkeld was ie zeker net zo krachtig als de XBox en GC...

Dat gezeur over XBox te groot dat slaat ook nergens op, daar geef ik je groot gelijk in. Het is toch geen mobieltje....

Deel Deze Pagina