Negatieve punten Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door lekkerbek312, 28 nov 2002.

1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja, weer een thread over SC. Ik zal wel afgeschoten worden, maar ik stel de vraag toch.

In alle threads die ik gelezen heb, is iedereen erg positief over dit spel. Nou is mijn vraag of er ook mensen zijn die kritiek hebben op dit spel. Zijn er bepaalde dingen niet goed, etc.

Ik ben benieuwd. Ik heb hem sinds vandaag. Heb net voor het eerst gespeeld en heb de trainingmissie afgesloten. Ik was nu al zwaar onder de indruk, alleen met de camera is het even wennen. Niet slecht, maar gewoon even wennen.

2. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    mjha zijn wat clipping probleempjes bijv.(hoofd verdwijnt)

ook als er een lichaam op een rand van een verhoging ligt, blijft ie gewoon recht :{ das wel jammer

anders dan dat... geeen idee }:]

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het spel pas over een paar dagen binnen maar de demo is wel heel tof al!! heb er nog geen bugs in kunnen vinden tenminste... hij is gewoon zo tof :9 en k zie in je signature dat je blade2 wil kopen:confused: tip: niet doen want het is een baggerspel

4. freakonick

freakonick Guest

ik ga em inruiluh (2e keer). sc zuigt:r (vind ik)

5. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell heeft geen downside alleen dat je hoofd verwdwijnt mja:p

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik boed ISS2 en DOA3

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{

8. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0

Bieden doe je maar op X-bazar.
    En trouwens...weinig kans dat hij daarmee instemt...

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind dat er weinig nadelen zijn...alleen wel dat je geen klap kan uitdelen van voren. Aangezien ik nogal onhandig ben met kogels (schiet dan alle lampen uit zodat ik rustig kan lopen en dan zijn men kogels op als ik echt een vijand tegen kom) en daarom vind ik het jammer dat je niet kan slaan.

voor de rest is er eigenlijk niets...behalve dat er nogal wat dingen in zitten, bijvoorbeeld een doorgang en dat is dus echt niet te zien en je verwacht ook niet dat er een soort gat is waar je door heen moet. Dus daar heb ik lang rond gelopen.
    Maar voor de rest is de game toppie!

10. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enigste nadeel vind ik dat de bewakers niet zo goed gemaakt zijn. ze zien er een beetje onrealistisch uit, maar voor de rest is sc een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb ( en halo)

11. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens !!!

Spel is veels te kort en de camera zuigt ! Verder ,waarom
    is iedereen er toch zo enthousiast over ? is iedereen
    gameplay-blind ofzo ?

met andere woorden SC sucks !!! :r

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    je kan toch slaan met de right trigger???

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk gewoon dat het niet jou type spel is. De camera moet je even aan wennen maar dat gaat na een tijdje wel. De gameplay is ook gewoon super en de graphics natuurlijk. maar SC zuigt zeker niet !!!

14. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    d8 ik ook

15. Xstyle

Xstyle Guest

Slaan doe je gewoon met de Rechter Tigger als je voor een vijand staat

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    het enige vreemde aan SC vind ik, dat hij met z'n rug tegen de muur aan gaat staan en zo om het hoekje kan kijken.

Waarom staat hij niet gewoon met z'n voorkant tegen de muur aan en kijkt dan om het hoekje. Beetje vreemd.

17. Xstyle

Xstyle Guest

Het enige minpunt voor mij is dat je geen kogels kan bijladen: kzit nl. de hele tijd te kijken hoeveel kogels ik nog heb...........ze hebben daar wel voor gekozen maar misschien hadden ze dat er toch maar beter wel bij moeten doen wat vind jij?

18. Xstyle

Xstyle Guest

1 woord:

stijl

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja?? nep...

ik krijg em over een weekie ofzo.

en ik weet zeker dat ik dat spel roelerend vind, want sluip en infiltrate en dat soort games zijn echt mijn ding:D

doet me weer denken aan MGS1 op me playstationnetje

20. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De camera is perfect, gelul van de eerste orde om dit slecht te vinden. De game is lang genoeg, ben nu drie dagen bezig, hitman2 was toen al uit hoor (speel wel hoogste difficulty level) en ik ben bij SC nu op de helft.

Foutjes: - De clipping, boeit in het geheel niet, als er iets niks met gameplay te maken heeft is dat het wel. Je legt soms een lijk neer ofzo terwijl het lichaam door de muur heen gaat, boeien. De game ziet er fantastisch uit verder. - Checkpoints, er zijn er soms 2 minuten na elkaar en dan moet je opeens weer een stuk van 15 minuten overleven. Op zich niet fout natuurlijk behalve als je iedere keer in de 14e minuut doodgaat. Je kan wel op verschillende manieren spelen, maar als ik een optimum heb gevonden doe ik dat niet, anders ben ik alleen maar langer bezig met het stuk te verslaan. Ik heb tot nu toe al 2 stukken gespeeld waar de tijd tussen de checkpoints voor mij toch een tikkie te lang was. Verder erg goed verdeeld dus het is het spel wat mij betreft vergeven.

Sommige reviews noemen linear als slechte eigenschap. Nee het is geen Deus Ex als het om vrijheid gaat, maar je kan wel met volledig verschillende tactieken door dezelfde gebieden heen (een vriend van mij speelt het ook, maar dus heel anders dan mij). Splinter Cell heeft daarintegen veel meer verhaal en veel diverse gameplay, meer bewegingen, meer geavanceerde wapens, meer gagdets dan welke game ik nu eigenlijk op kan komen.

Wat mij betreft trekken de negatieve puntjes die ik genoemd heb er 0.1 resp 0.2 punt van de 10 af, dus ik zou hem een 9,7 geven want verder is de game perfect.

Deel Deze Pagina