Jammer maar helaas Negative0.net is gehacked ... Hopelijk heb ik nog mijn backup files, maar waarschijnlijk moet ik helemaal opnieuw beginnen met mijn blog Leuk hoor die kids die het leuk vinden om het leven van andere zuur te maken (ik wilde mijn frustratie even kwijt)
Inderdaad kut, ik had last van spammers die maar terug bleven komen op mn weblog en er daardoor mee gestopt ben, maar dit is nog veel erger. Hoop dat ze dit soort mensen aan kunnen pakken en dat het weer goed komt met de site.
that sux! Ik heb idd ook last van spam op mn weblog, maar dat is nog wel onder controlle te houden, ik snap niet waarom mensen zo'n moeite doen om andere mensen lastig vallen door de spammen of zelfs een site te hacken.. wat schiet je daar in vredesnaam mee op!
Wat betreft die spamgasten: Hebben jullie geen optie om ip's te blokken? Ik heb meerdere voorzorgsmaatregelen genomen om er zeker van te zijn dat ze niet kunnen spammen (b.v. het uitschakelen van de refresh/submit, 1 bericht per minuut, etc) en daarnaast kan ik ze dus ook blokkeren of bannen. En tja die hackers kan ik zelfs niks aan doen behalve natuurlijk regelmatig te backuppen. @Fardo Maar die tekst die nu bij jou op de webserver staat is van de server administrator zelf? vind het dan wel een erg lame tekst eigenlijk.
Maar ip helpt niet altijd of ban, omdat er genoeg verbindingen zijn met wisselend ip. En die spammers waar ik last van had is volgens mij gewoon een programmaatje dat kijkt of er ergens op gereageerd kan worden en dan doen ze dat, met nep e-mail en wisselend ip.
gotver de gotver... alles kwijt... mijn hele fokking forum weg... kut hackers... hoop dat ik ergens nog een backupje heb staan
R00T is nu bezig om uit zte zoeken of alles nog te recoverren is ... SQL server is niet beschadigd ... dus je forum bestaad nog ... Ik heb hem ff op weg geholpen met het zoeken naar een recovery tool negative0.net is een gratis webhost met sql php en andere support ... gratis en voor niets
ik heb zelf ook een negative0.net account alleen is het me nog nooit gelukt om er iets op te zetten, als ik 2 sec. op de FTP zit gaat hij automatich weer uit...
Misschien heb je een firewall aan staan die de porten blokkeerd ... ik ben nu eindelijk weer online .... dus ik spam een keer mijn site (www.theblueliberal.tk) .... Het heeft even geduurd, maar ik ben blij met het eind resultaat .... Hopelijk word negative0.net niet nog een keer gehacked