nej, microsoft, doe nu reclame. nu komt gamecube

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 19 apr 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zag vandaag op de herhaling van gamequest(jurjen van pu zat erin)(was de console war aflevering) in de reclames de reclame van gamecube met ingame beelden.

damn

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb de afgelopen weken/maanden ook steeds GameQuest gekeken en viel me op dat er nooit tijdens de reklameblokken reklame van PS2 of xbox bij zat. Lijkt me toch DE doelgroep om bij dit programma reklame te maken :confused:
    Maar vandaag dus toch wel iets..., gamecube
    :mad:

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik hoop dat bill zeker nog voor de launch van de gamecube wat flappen uit zijn broekzak trekt en wat zwart/groene reclame op de buis en/of radio gaat gooien

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze doen er vooral in ned. wel heel weinig aan, op playmore.com staat een reclame van een mug. Die komt in sommige europese landen, waronder: duitsland, frankrijk enz.. maar in de benelux niet:'-(

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, een filmpje van 8 gasten die twee xboxen linken ofzo, paar ingamestukkies en...tadaaa! Stront dat dat niet gebeurd.

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Die prijsverlaging is natuurlijk een enorme stap in de goede richting. Als ze een flinke marketingactie opzetten voor 3 mei waarbij ze de prijs en de beelden laten zien wordt het heel rustig op 3 mei...;)

Marketing via de radio lijkt mij niet zo'n goed idee trouwens...:cool:

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, met deze prijs die dadelijk komt heb je echt geen ingame reclame nodig. Men weet (de gamers dan) hoe krachtig de x wel niet is. Dus dat hoeven ze niet, wel reclame dat HET ook in prijs is verlaagd. Ennuh een advertentie in AD vind ik al geweldig genoeg, daarbij gamestores die zijn al begonnen met diverse reclames. Dus in principe hebben ze het op dit moment niet zo hard nodig. Prijs spreekt al genoeg. Wel reclames met betrekking tot de prijs, dat mag wel meer worden. Daarna mogen er heus wel reclames op tv met ingame beelden, maar nu moeten ze de prijs laten spreken.

Ciao

8. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las um ergister in zo'n officiele brief van microsoft over de prijsverlaging dat ze nu ook in nederland flink reklame gaan maken ik zelf denk zo rond 26 april een week voordat de gamecube komt en de datum dat officieel de prijs omlaag gaat!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt gaan ze ook doen.. Ik wil ingame reclames :)

10. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Dus we worden vanaf 26 April doodgegooid met xbox en gamecube reclames. Tenminste als Nintendo hier wat tegen wil doen zullen ze toch ook reclame moeten gaan maken en dat doen ze meestal niet zoveel.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op het moment meer dan MS

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staan genoeg reclames op de playmore.com site.... Als ze die nu een keertje gaan uitzenden, moeten ze niet te lang mee wachten

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    De reclames van Xbox heb ik en een paar van mijn kamaraden alleen nog maar op TMF en MTV gespot meer niet:'-(

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ze een week of 2 ook op yorin en sbs6 gezien.... alleen sindsdien niet meer

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Microsoft Nl moet niet zo krenterig wezen...ze wiullen toch dat de Xbox een groot succes wordt, of niet soms? En dankzij die Hongarije fabriek hoeven wij ons geen zorgen te maken om de hoeveelheid boxen.;)

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben nu al het nieuws gehaald met die prijsverlaging, als je een beetje slim bent gooi je er een paar flappen tegenaan om je product onder de mensen bekent te maken!

17. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Idd! ze zien het in de krant, maar denken 'wat is een xbox nu weer?'.
    als ze dan later de dag reclame ervoor zien (ingame van halo en doa bv) zeggen ze, 'tof, ziet er goed uit en het is zojuist erg gezakt'.

18. huubmeilink

huubmeilink Guest

die jurjen deed ook wel interessant, in de pu hangt hij altijd de lul uit en is ie gewoon pro nintendo en nu gaat ie ff interessand doen}:]

19. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen de eerste reclame van xbox gezien "life = short" ook tydens gamequest

20. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    De enige reclame die ik gezien heb was in de bioscoop. Was wel een ingame reclame trouwens, van Munch's odyssee.

Op TV zie ik ze echt nooit. Damn, moet ZEKERSSSS meer worden. Lekkere vette ingame reclames.}:]

Deel Deze Pagina