1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nerdcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 4 sep 2006.

  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze maand vertelt wired ons over Nerdcore. Wikipedia zegt hierover:
    hier is de grootste site te vinden, ook staan er 4 gratis albums op.

    wat vinden jullie hiervan? 8)
     
  2. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, je wil meningen, k vin het kut aangezien ik niet van dat soort muziek hou. dat is mijn mening
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat er staat "hip hop" geeft mij al aan dat ik me bij de mening van GundamBlade aansluit :D
     
  4. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij bekrompen zeg! Meeloper.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Daar hoef je geen meeloper voor te zijn. Iedereen heeft zijn eigen smaak en voorkeur.
    Voor mij hoeft dat hiphop gebeuren ook niet. Daarnaast vind ik nerdcore ook niet echt cool klinken.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hou al niet van zulk soort muziek en nerdcore klinkt ook nog eens niet cool zoals [2k] al zegt.
     
  7. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle muziek zuigt xD Rock pWnt =P
    niet op feesten ofcourse maar daar dans je bijna op alles.. ik vind hardcore en die zooi egt bagger maar op feesten dans ik er gewoon op (kotm vast omdat k dan keihard bezopen ben mja)
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus mijn minst favoriete muziekgenre = Hardcore gemixed met mijn favoriete muziekgenre = Rap, nee dank je. =( |:- :{ :'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    hardcore hou ik absoluut niet van. maar dat komt vooral omdat er een imo een racistisch symbool achter staat. verder vind ik het totaal geen mooie muziek. dus weet niet wat ik dan van nerdcore moet denken :confused:. verder vind ik oldschool rap wel vet. sommige andere hiphop ook wel maar top 40 dan weer totaal niet <_<. rock is ook wel goed :thumbs:
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er niets aan. Opzich kan ik hiphop wel luisteren als t erg goede is.

    Maarja dat zie je tegenwoordig imo weinig.

    Metal ftw.
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik echt zonde dat jij de muziek koppelt aan een kleine groep mensen die zo zijn. Waardoor jij de hardcore niet mooi vindt. De hardcore is echt wel 1 van de betere muziekstromen uit de house-scene.

    De hardcore van nu vind ik persoonlijk ook totaal geen flikker aan. Maar dat staat voor mij los van eventueel racistische vergelijkingen ermee. Er is niets van over van wat het "vroeger" was. Dat vindt ik zo zonde. Mensen die al een wat langere tijd naar feesten gaan weten wel wat ik bedoel.
    Maar al met al vind ik t jammer dat je hardcore met racisme vergelijkt.

    (en daarbuiten, wat de "nazi-gabbers" betreft, is daarmee de ergste periode wel achter de rug. Het is iig niet meer zo als bijv. 5 jaar geleden)
     
  12. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar eens naar Grünn.. dan zie je ze genoeg xD
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore vind ik wel mooi maar hip hop dus helemaal niks. Zit me altijd gigantisch te ergeren als ik weer zo'n clip zie want die muziek is imo écht helemaal niks.

    Dus nerdcore.. ik weet 't niet.
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hip-Hop bestaat niet alleen uit die clips hoor, commerciele Rap dat je op TMF/MTV ziet is maar een heel klein gedeelte van Hip-Hop.
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik….. Groningen moeten ze t wiel ook nog uitvinden ;)
     
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was het inderdaad leuker maar tegenwoordig kun je je toch ook best vermaken? De hardcore van nu is nog prima naar te luisteren en er zijn weer genoeg feesten om te bezoeken.

    En over racisten op hardcore feesten, ja ik zie ze nog wel maar ik vind ze maar zielig en je ziet ze steeds minder. Het is jammer dat er een stempel op hardcore wordt gedrukt van racisme. Net zoals die slogan Lonsdale jongeren. Ik ken zat mensen die Lonsdale dragen en dat droegen ze al voordat het ineens racistisch werd. De media maakt het zo en de mensen die er geen verstand van hebben slikken dat.
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, mee eens... Ik bedoelde alleen niet met "vroeger" de sfeer op de feesten (wat zowiezo niet te beschrijven is), maar ook de hardcore zelf. Ik weet niet hoe ik t moet uitleggen. Vroeger had je nummers, daar liep het kippevel gewoon van links naar rechts en weer terug je rug over. Dan ging iedereen ook echt helemaal los. Dat zie je gewoon niet meer. (ik moet wel zeggen dan mijn laatste hardcore-feest Thunderdome in de Jaarbeurs was, vorig jaar. Voorderest ga ik tegenwoordig alleen nog maar naar hardstyle en clubfeesten).
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Thunderdome vorig jaar was inderdaad niet best als we het over hetzelfde feest hebben. Maar je hebt gelijk, de kippenvel momenten had ik vroeger ook meer dan nu alhoewel er toch nog wel nummers zijn waar ik dat bij heb. Ik ben zeer slecht in het onthouden van nummers maar die ene van Enzyme Records (waar je een stemmetje in hebt Enzyyyymmmee Recorrrrrds) vind ik zo goed en Demons from Hell (if have waited long for you, demons from hell, now I welcome you to the world of man). Deze geven mij altijd nog dat oude gevoel :D
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk hebben we t over dezelde Thunderdome jah.
    Ik stond op de gastenlijst daar anders was ik zelf niet eens gegaan.
    (dj Korsakoff is een vriendin van kennisen van me)
    Maar was idd een boutfeest. Wist gelijk weer waarom ik niet meer naar hardcorefeesten ga.

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B51828A11038C3E2

    Dit is de muziek die ik de laatste tijd super vind. Word veel op after's gedraaid (Happy Dayzz, Hemkade, dat soort tenten) is een mixje van Dj Dali. Ik kon die dj niet. Is een techtrance-mix. Moet je maar eens luisteren, ben benieuwd of je t iets vind.

    Voorderest ben ik nog t meeste op de hardstylefeesten te vinden. Heb ze deze zomer ook weer goed bezocht. (Mystery Land, defQon, Sensation Black... ben ook nog op de Love Parade geweest, dat was helemaal kicken)
    (ik vond 1, 2, Stampuuuh wel lekker... maar nu TEVEEL gehoord. was de een zomertopper, hahahaha)

    Al met al dwaal ik af.... ik ga weer ff aan t werk..... De groente
     
  20. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok dat vriend.. ik woon nu 3 jaar in Groningen en heb verder in Amersfoort gewoond... hier word je niet neergestoken en in elkaar gemept als je iemand aankijkt.. in Amersfoort wel.. iedereen heeft sown vooroordeel over Groningen dat het vet boers is of whatever maar geloof me.. het is heel veel stukjes beter dan (o.a) Amersfoort.. en de enige stad in nederland waar de kroegjes en sjizzle niet om 2 uur dicht gaan (want ze gaan niet dicht :b:

    Even mijn zegje gedaan:)
     

Deel Deze Pagina