NES games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tr@m$, 11 okt 2002.

1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Vertel mij eens aub wat de allesvetste NES games zijn op deze aardkloot.
    Kan er namelijk aankomen maar dan wil ik geen miskoop :9

Games die niet meer hoeven worden genoemd:
    Mario 1 t/m 3
    Zelda
    Metal Gear
    Metroid
    Turtles :9
    Batman

Bij voorbaat dank
    :)

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    DUck hunt is nog beter dan house of the dead 3! lekker 16 kleuren eendtjes neer knallen met je fette .87mm shotgun8)

3. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    Tetris is ook wel lekker ownage met 3 kleuren gaan puzzelen en dan kan je ook nog is die steentjes gaan draaien zodat ze in passen lekker moeilijk zegt!:D

4. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Nah, kzie geen mogelijkheid om met een gun op met PCbeeldscherm te gaan raggen 8)
    Kheb trouwens wel Duck Hunt gedownload...

NB. Ik verwijder ze wel na 24 uur.:+

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    of je kan tevens die copy-box gaan kopen en dan hebt je gelijk alle spellekes !

6. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0

Whos gonna get ya ?......The Rom Policez :p

7. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

Nog "echte" leuke games ook nog of heb je nog meer van dit soort hersenspinsels?}:]

8. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    nee dit zijn de enigste retro spellen die ik ken ;) reden kan je zien bij me profile:+

9. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Ohh.
    Nou ja.

Vet man, zonet heb ik ook nog es een gamepad aan de praat gekregen dus nu kan ik gaan multiplayeren:9 :9

Teenage Mutant Ninja Turtles Part II is zo ontzettend cool, echt neit normaal man. Dat spel heb ik echt lang gespeeld met me klein broertje.

Kan me ook nog herinneren dat we de NES kregen, twas zo'n ouderwets gezellige sinterklaas. We hadden al wat van die "standaard" (wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd) cadeautjes gekregen en toen... toen kwam er een best wel vet groot pakje aan. Wij werden al gek van opwinding van "Wat zal er inzitten?" en "Scheur open!" en jahoor...!

Die bank moest de volgende dag weg als je begrijpt wat ik bedoel.

En die Turtles, wanneer kreeg ik die nou? O ja, na de uitreiking van me zwemdiploma:9 . Zo vet spel man, en na een hele lang tijd ook nog es uitgespeeld. Je kon namelijk niet saven bij de NES (wat wil je) dus dat was een duivels karwei.
    Ik bedenk me nu ook nog eens dat ik Batman maar ff moet gaan downloaden want dan spel hebben we jammer genoeg ook nooit kunnen uitspelen en daar krijg ik nog steeds nachtmerries van.

*Heel lulverhaal

Anyway, nog mensen met coole (mp) games voor de NES?:)

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Is zal ff kijken bij mijn Nes-games (op de pc dan), ik heb er denk ik zo'n 200, en ook nog eens 50 snes games 8) .
    En hou alsjeblieft op over turtles, dat waren nog eens tijden. IK speelde hem altijd met een vriend, en net wat je zei: Je moest er ff voor zitten want saven kon niet. En dan elkaar verrot slaan voor wie de pizzapunt mag vreten :D.

11. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    De perfece multiplayer game voor NES: Double Dragon II!

Ik heb zo van genoten joh. Samen met m'n beste vriend verzonnen we een heel verhaal om het spel heen, en praatten we ook alsof we die gozers waren. Bijvoorbeeld als ik een paar klappen kreeg deed ik helemaal als een acteur zo van: "Aah! Help me!" weet je wel... We waren toen 8 ofzo. Dikke lol! :D

12. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Double dragon was ook tof ja, en je had best veel combo's altijd, en niet alleen maar slaan en schoppen.

13. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    :D :D

Aham Double Dragon dus:9

14. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Saven was inderdaad wel klote. Ik weet nog goed dat de NES altijd aan moest blijven staan en als er iemand per ongeluk tegen de aan/uit knop liep..oeh! Was altijd wel leuk, ik heb vooral veel lol gehad met Mario. Ging altijd samen met mijn vader, ja co-op bestond toen ook al ;)

Deel Deze Pagina