beste mensen, even een korte vraag,ik ben pas sinds kort live op de x-box en heb nog wat moeite met de snelheid waarmee sommige mensen mij neerknallen dan wel eruit racen! zijn er ook manieren waar je in een groep kan komen waar de wat nieuwere gasten zitten? mijn tag is potentialtgk. thankz
tip1peel de single player uit (op de hoogste moeilijkheids graat) tip2: Gewoon spelen want van de besten leer je het meest(ook vragen aan mensen hoe ze het doen. tip3:koop spellen op de dag van de release zodat je meteen mee kan.
Maak gewoon wat vrienden op live en ga goed samenwerken(met shooters dan) dan is alles opeens een stuk makkelijker
Ik weet nog wel mijn eerste dagen op live met topspin....chaos . Een goede tip is inderdaad goed de singleplayer door te lopen en flink flink oefenen
Idd, heel veel single player spelen, merk het wel met PGR2, was in het begin heel slecht maar nu ik de SP bijna heb uitgespeeld gaat het toch een stuk beter. Met Rainbow Six 3: Black Arrow, maakt het voor mij trouwens niks uit, daar wordt ik continue overhoop geknald hoe hard ik ook me best doe in de SP Ik weet trwns niet wat je speelt, maar voeg me anders maar toe aan je friends list, speel vooral PGR2, Burnout 3 en Battlefront. Mijn tag is Madcat NL
als je rainbow black arrow speelt moet je mijn tag maar ff toevoegen kan je messchien nog wel het 1 of ander bij brengen(heb zelf een ratio van 2.23 )
ik zouw eerst goed oefene op de controls en gewoon in games gaan met veel mensen dan leer je het beter lijkt mij en gewoon bijv met rb6 blackarrow bij iemand blijven lopen die het al een tijdje speelt en de maps kan enzo. _0/ -Greetz Kevin- _0/