ik heb mijn xbox aangesloten op mijn netwerk o.a. met kabelrouter. en viel mij op dat de xbox niet om een ip nr. vraagt. mijn router heeft namelijk aan de xbox geen nr gegeven. weet iemand hoe dit werkt/ hoe je dat insteld?
NETWERK Naar mijn weten is dat nog niet klaar Wat staat er in de handleiding over netwerk Anders gaan we eens tegen elkaar online HALO spelen
Je kan nog nie tonline met de Xbox, je verbind ook niet met een IP of naar een IP, De huidige games kunnen online ook nog niet aan
Jep. Halo, Tony Hawk 2, Nascar en nog iets. TH2 en Nascar alleen in Amerika, aangezien ze hier niet zijn.
wouter, even voor de domme mensen (voor mij dus ) voor zover ik weet is het tcp/ip data verkeer gebaseerd op data packetten verzenden van een ip naar een ip (andere manieren zijn o.a. ipx/spx) zonder ip ben je volgens mij niet te vinden via het internet wat nog wel kan dat de spellen het mee laden tijdens het starten, dat je dus in het spel je ip kan instellen.
Je hoort (heb ik ergens gelezen) een IP te kunnen invullen ofzo.. Anders gewoon DHCP en dat kan elke lullige server ondertussen wel aan. Internet = TCP/IP.. Geen TCP/IP geen Multiplayer via Internet.. Simpel.. Met een tool van GameSpy (is al genoemd) kan je zo het internet op en lekker spelen met een paar vrienden.. lekkah toch?