1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Net] YouTube

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 8 mrt 2009.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermoeiend dit. Waarom moet het toch telkens anders zonder een grote verbetering of wat.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik boycot youtube op het moment. Zolang ze die poep startpagina hebben kom ik niet meer op de site.:+
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doen jullie dan normaal op die startpagina? ik kijk echt alleen filmpjes die ik opgezocht heb met de zoekfunctie.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad 8)
    Zie nu wel dat ze trending filmpjes op de startpagina hebben, ze moeten zeker met de trend mee gaan :p
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die stonden er eerst ook al, alleen eerst was alles een stuk overzichtelijker. Bovenin stonden de uploads van je abbo's, daaronder aanbevolen video's en daaronder activiteit van je vrienden. Tenminste zo had ik het ingedeeld. En daar rechts in een kolom stonden die 'trend' video's en en zo.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij vooral om de abonnementen die er eerder gewoon duidelijk stonden. Nu zijn ze min of meer gelijksteld met de activiteit van m'n vrienden die me niet zoveel boeit.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kom op de Startpagina om te zien wat mijn abbo's hebben geupload.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb activiteit van vrienden altijd uitstaan, naast dat het me niet boeit hoeft ook niet iedereen te weten welke filmpjes ik kijk.
    Vind het zelf prima met abonnementen en aanbevolen video's onder elkaar.
     
  9. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten dat er een tab is waar je alleen de uploads kan zien?

    Dat is nog steeds irritant, omdat als je een filmpje hebt gezien, hij grijs wordt en niet weg gaat.

    maar goed, het is youtube. We weten onderhand wel dat iedere vernieuwing prut is. Op het opheffen van de tijdslimiet na dan.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke, ik heb toch geen abonnementen.

    Ik vond die feature dat je filmpjes in een afspeellijst kon zetten anders prima hoor.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat hadden ze al langer. Ik weet dat ik vorig jaar een keer een 3D fimpje heb gezien op youtube, maar dat ik geen goede bril had.:+
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb alleen zo'n rood-groen brilletje. :+

    Die zat bij het Guinness World Records 2009 boek. :+
     
  14. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Waarom kan iedereen onbeperkt filmpjes uploaden en heb ik al de grootste moeite om een filmpje dat ik heb gemaakt voor mijn studie online krijgen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is het probleem dan?
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ok, fuck dit. Ik wil inloggen op Youtube, maar blijkbaar kan dat niet meer met je oude username. Nu moet ik mijn username dus koppelen aan mijn Google account, maar daarvoor moet ik ingelogd zijn.8)

    Het zal vast wel kunnen, maar fuck dat. Als Google mij niet wil laten inloggen kunnen ze oprotten met dat commerciele gezwel wat ze Youtube noemen. Pleur maar op met die gigantische reclame banner, ik ga boycotten.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kan je eigenlijk een videoreactie (op je eigen filmpje :p) plaatsen? Ik zie de optie niet staan?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat het kan. Ander gaat iedereen met al zijn videos reageren bij hun eigen video.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, jammer. Dan moet ik maar via een annotation naar het andere filmpje linken.
     
  20. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat kan wel hoor. Of kon in ieder geval.
    Gewoon op dezelfde manier als een normale videoreactie, door in de comment box te klikken en dan video reactie.
     

Deel Deze Pagina