1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    ESPN will exclusively televise Game 6: The Movie – an unprecedented cinematic production of 1998 NBA Finals Game 6, one of the most iconic games in NBA history. The special game telecast will air this Wednesday, May 20, at 9 p.m. ET on ESPN and stream via the ESPN App. It will follow encore presentations of ESPN Films’ The Last Dance episodes 9 and 10.

    ESPN’s Game 6: The Movie telecast will feature exclusive, never-before-seen game footage captured by five different NBA Entertainment cameras, presenting new and innovative views of the historic game. It will feature the original commentary provided for the live game telecast by Bob Costas, Isiah Thomas, Doug Collins, Ahmad Rashad and Jim Gray. Game 6: The Movie on ESPN also marks the first time that the legendary game has been available to watch in high-definition.

    Hierna graag docu over Lakers in Kobe/Shaq-era en Warriors/Cavs-years en film over game 7!!!!
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Iemand al Into the night gekeken? Ik ben halverwege en het is best spannend.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Nou The Last Dance afgekeken.
    Toch vind ik hem veel te eenzijdig hoor. Had niet gedacht dat ik Jordan zo irritant kon zijn. Zoals die over een Payton praat bv.



    Hoor dat er ook een docu komt over Lance Armstrong nu.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ze zijn er nu eentje over Tom Brady aan het maken.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Die lijkt me ook kut. Fantastische atleet maar natuurlijk weinig controversieel. Dat is gewoon 1 grote circle jerk.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Jordan was inderdaad best een eikeltje, maar volgens hemzelf deed hij dat omdat hij wilde winnen. Hij moest zorgen dat iedereen scherp was en aan zijn maatstaven voldeed. Toen hij zag hoe medespelers over hem spraken als bully, moest hij zelfs een traantje laten. Ik vind dat best interessant In hoeverre is het nodig om mensen op die manier scherp te krijgen?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Uiteraard, topsporters zijn bijna nooit sympathiek, maar vond het zo one-sided. Het is amper meer een docu gezien het eigenlijk gewoon MJ is die over zn eigen carriere praat (volgens mij had hij een groot aandeel in de productie). Als ik dan Horace weer hoor, Harper die er niet in zit, zelfs Pippen die pissed off is, Krause wordt nog ff nagetrapt, Kukoc amper credits.

    Heb heus wel genoten, maar als mensen dit de beste (sport)docu ever vinden kan ik daar met mn pet niet bij.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Überhaupt weinig exclusieve beelden. 90% kende ik al. Nu maakt dat voor veel mensen niet uit aangezien ze weinig basketbal volgen, maar ik vond er niet veel aan.

    Ik verwachtte exclusieve beelden van dat laatste jaar. Achter de schermen etc. Maar 15% was laatste jaar, waarvan 5 onbekend en 5 Jordan die lekker zichzelf mocht ophemelen.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Iemand white lines gezien? Hoor er aardige verhalen over
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Lol zie dat 13 Reasons Why het 4e seizoen bijna begint? wtf wie kijkt dat.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    ik zie 13 redenen waarom niet
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Welke sportdocu's zijn beter? (oprechte interesse. Heb er niet zoveel gezien, maar heb me zeer vermaakt met TLD)

    Ik vond het een vrij sterke serie. Van ongeveer 10x beter niveau (schatting) dan het nieuwe Drive to Survive bijvoorbeeld.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja precies, lekkere vraag hoor. Wil ik ook wel weten. Vond dit echt tof. Als er betere zijn, ga ik die meteen checken.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Icarus (over Russische doping)
    I Believe in Miracles (Nottingham Forest)
    Tyson (over Tyson dus)
    The Two Escobars (Colombia vs Escobar)
    Touching the Void (Vertical Limit waargebeurd)
    Hoop Dreams (The Last Dance maar dan beter)

    Heb je Senna niet gezien eigenlijk?

    Ik wil zelfs wel discussiëren of The Last Dance wel echt een docu is. Noem me crazy, maar MJ zat in het productieteam.. En Jordan is een multi billion brand. Dit is in dat licht meer een grote endorsement voor het merk Jordan dan een docu die nieuwe inkijken geeft of meerdere kanten van een verhaal probeert te vertellen. Veel ex teamgenoten konden zich totaal niet vinden in de docu, tot Pippen (een van mijn favo sporters) toe. Nu zullen jullie natuurlijk zeggen, ja maar ze lieten heel eerlijk zien dat Jordan een klootzak was, het was altijd 'hij was een klootzak omdat het een winnaar was'. Die narrative vond ik op een gegeven moment wel beetje storend. MJ was ook de enige die op dingen mocht reageren! Jullie moeten toch ook wel toegeven dat het vrij ones-sided (bv over de flu game) was. Wat op zich prima is, het is zijn serie, maar maakt het voor mij niet de beste sportsdocu ever.

    Als je NBA docus vet vindt kun je natuurlijk gewoon paar 30 for 30 aflevering kijken van ESPN
     
    Garrett en Taab vinden dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Last Dance geeft gewoon een simpel based kijk over Bulls Dynasty zonder ergens heel diep op in te gaan. Laatste twee episodes vond ik het juist zonde dat ze zo snel door de laatste twee seizoenen gingen. Het begon voor mij boeiend omdat ze veel met Jerry Krause begonnen waar ik weinig van wist (maar wel behoorlijk one-sided negatief naar hem) en daarna was het gewoon een seizoen proppen in een episode. Het laat in compact vorm zien waarom MJ the greatest is en voor zowel de NBA-kenner als nieuweling bevat het veel mooi beeldmateriaal.

    Het is gewoon een ode aan MJ en de Bulls en daar is niks mis mee, natuurlijk spelen ze op safe.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    True, vind hem ook heel vet, maar beste sportsdocu?
    Laatste 2 vond ik wel weer leuk vanwege andere hoofdrolpersonages.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Over sportdocu's gesproken, Last Chance U is echt geweldig. Had nooit wat met American Football maar ben het nu wel gaan waarderen.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Oef, Senna. Volgens mij nog bij gejankt zelfs.

    Ik beweer overigens ook niet dat het de beste shit ooit is. Maar ik vond het gewoon zeer vermakelijk en heb het in 3 rukken gekeken (niet in 2 omdat nog niet alles erop stond). Thanks voor je lijstje verder. Die Russische doping zooi moet ik inderdaad nog checken!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304


    Staat nu op Netflix.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ziet er echt trash uit
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina