Netgamez 2002

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door inflatable, 18 jul 2002.

1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er hier iemand ook naar de Netgamez 2002? www.netgamez.nl

Ik ga er heen met mijn CS clan, en ik neem mijn Xbox ook mee omdat ik hem waarschijnlijk mag aansluiten op 1 van de mega screens daar.. :D
    Een clanmaatje van me neemt zijn Xbox ook mee, en dus kunnen we beide meteen Xbox een beetje promoten.. ;)

P.s. misschien dat Sony komt met PS2 materiaal als sponsor, maar dit is nog niet zeker.. Desondanks mocht ik toch mijn Xbox meenemen van de organisatie om ff te gamen op zo'n groot projectiescherm..

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord... Maar ik ben nu de trailer aan het downen, misschien is het wat, maar ik lees ook dat je er wat voor moet betalen.. Hoeveel eigenlijk?

Greetz Rumbly

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Staat bij informatie.. €30,-- bij vooruitbetaling..

Het is een grote LAN die het hele weekend duurt met allerlei activiteiten en allerlei competities (in verschillende games maar ook b.v. customcase & clanmovie competities) waarmee je prijzen kan winnen.. Ook kan men met de CS competitie een plek verdienen in het CPL toernooi in Parijs in november.. Lees die hele website maar eens goed, dan zie je het zelf allemaal wel..

Niet echt gericht op consolegamers dus, maar ik neem mijn Xbox wel mee (naast mijn custom painted PC) om hem aan te sluiten op een van de grote schermen die er komen te staan.. :)

Laatst bewerkt: 18 jul 2002

Deel Deze Pagina