Ik wilde net even kijken hoeveel bandbreedte ik had voor XBL, toen m'n XBOX meldde dat Xbox Live m'n systeem ging bijwerken... Wat blijkt: ze hebben de europese landen toegevoegd aan de lijst bij het aanmaken van een nieuwe account! Dus iedereen die z'n kit gepreorderd heeft bij XBW kan meteen online als ze het spul krijgen volgende week
Klopt....een quote even uit een andere posting: Hier verder na te lezen Okok, we moeten dus nog wel even wachten op de KIT
Hehe zelfs de disclaimer is in het nederlands. Maar kan iemand mij vertellen als ik een gamerstag neem en hij gaat gewoon door naar het subscription screen, betekent het dan dat die gamerstag nog niet in gebruik is???
Beter maar eigenlijk wist ik het wel. Welke buitenlander gaat nu met de gamertag VaaG rondwandelen? Mot er echter de 23,23 of 24 wel snel bijzijn want die naam is meestal snel weg bij hollanders.
Er is veel meer gebeurt met xbox live tijdens deze update mensen.Lees dit: Yes it will only update through the dasboard. It also upped the packets from 8/8 to 20/20. Not only did it change packets from 8/8 to 20/20, it also added a "W" for troubleshooting. Didn't it only use to only be X, Y, Z? Question is, will it improve speeds or gameplay? Voor deze hele topic ken je hierroooo klikken.
bij mij werkt dus die kloteupdate niet. geeft aan could not connect to xboxlive of zo. en het leuke ervan is dat ik niet kan zien of ik verbinding heb met xbox live want als ie mijn DNS controleert verspringt ie naar auto update. dus voor de mensen die chello gebruiken wat zijn jullie instellingen?
direct want die kl#terouter werkt ook niet de laatste dagen con ik nog connecten en nu opeens niet gvd ik ben zo pissig NIETS WERKT!
Maar je kan nog wel in je settings scherm komen? Mocht dit het geval zijn en je zoekt dus al die shitgegevens, (Ip adres,Gateway enz enz)dan mot je dit doen: Ga in je pc naar je startmenu en daarna UITVOEREN. Tik daar dit in: WINIPCFG Klik daarna op dat klikding en kijk of er iets staat van NDIS driver blabla Dat is dus je chello netwerkkaart. Selecteer die en push op MEER INFO. Nu krijg je alle shit tezien die je in kan vullen in je xboxlive zooi. Hier werkt dit met een directe verbinding en chello. Succes
nee werkt niet, geeft aan dat ik het later nog moet proberen........pffffffffff ik heb er steeds minder zin in dit het kost je klauwen met geld en het werkt voor geen meter