Er is nog hoop! De gamesbusiness is dan toch niet het op geldkickende wereldje waarvoor men het verslijt. Of uitzondering op de regel? Maar THQ zal de 5€ die sommige mensen hebben betaald voor Epilogue 1 (downloadable content; 1 level) terug storten!Toch wel bijzonder netjes vind ik dat. De nieuwe downloadable content is nu trouwens ook te downloaden: Epilogue 2, zie mainpage. THQ Ze hadden de centjes net zo goed in hun zak kunnen steken. Epilogue 1 is nu trouwens ook gratis te downloaden. Doet me overigens beetje denken aan de goede daad van MS dik 2 jaar geleden toen vele Xbox aan 500€ hadden gekocht (waaronder ik) toen gaven ze als compensatie 2 games. Ik vind het toch bijzonder gul dat THQ de moeite neemt omdeze actie te ondernemen.
Is wel coole actie, bij die 2 games zat trouwens ook nog een nieuwe controller. Was zeer rilext van ze.
o, erg netjes van THQ! Respect, zo moeten ze het allemaal doen, kan iedereen wat van leren! Zal alleen wel heel wat kosten voor THQ met zich meebrengen waarschijnlijk
Wat ik me nu af vraag is hoeveel mensen hebben die content gekocht. Want de rente over dat bedrag houden ze natuurlijk wel. Maar toch is het netjes dat ze dat doen voor de mensen die betaald hebben voor die content. Van mij mag microsoft ook wel hun content in de uitverkoop doen.
wel netjes, maar goed.. ze hebben toch dat geld een tijdje gehad = rente.. dus ze zijn er wel beter van geworden!
Zozo!! Das netjes, veel mensen waren al verontwaardigd in reactie op die maffe actie van ze. Maar nette oplossing! Althanks, als 't waar is!
Als ze het in eerste instantie niet hadden gevraagd zou ik zeggen: netjes. Niet zo achteraf terugmoffelen, beetje zielig van THQ.
een vreind van me heeft die 2 games van xbox nooit gekregen een beetje afzetterij maar goed hij heeft het zich zelf toen wel weer geod gemaakt met Halo1 maar het is wel netjes van THQ omdat tedoen...aangezien die gasten al niet echt super veel geld verdienen met de games die ze maken over films
Jeetje, dan geeft een mens eens iets terug dan heet het 'terugmoffelen'. Iedereen heeft het recht fouten maken, niet iedereen ziet zijn fout in, THQ doet dat wel, daar heb je meer moed voor nodig. Alsof jij nooit fouten maakt.
Hmm een beetje vreemd eerst geld vragen en dan terug geven.. Volgens mij proberen ze gewoon een goeié naam te krijgen op zo menier om spelen te verkopen
Een goeie reputatie krijg je volgens mij niet met deze acties, misschien hebben ze gewoon ingezien dat het fout was zoveel geld te vragen voor 1 missie extra. Er was immers een grote tegenwind, volgens mij was het succes van die download ook eerder beperkt.