Netvoeding Gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blaauw, 1 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds kort een gamecube, maar hiervan ontbreekt de adapter of netvoeding of wat het ook is.
    Mijn vraag is zou iemand die een gamecube hier een plaatje/foto neer kunnen zetten van hoe zo'n ding eruit ziet dan weet ik waar ik naar moet zoeken.

En als iemand weet waar ze te koop zijn zou dat helemaal geweldig zijn.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    zo'n netvoeding moet "geloof ik" gewoon bij de gamecube gelevert worden, ga terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vraag daar naar wat meer informatie.

3. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja mar hij is kapot gegaan, dus ik heb een nieuwe nodig. Ben naar de winkel geweest maar daar kunnen ze hem wel via Nintendo bestellen maar dan hebben ze geen idee wat dat gaat kosten, dus daar zit ik niet echt op te wachten.

4. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die niet gewoon los kopen in de winkel??
    Naar welke winkel ga je??(als ik vragen mag)

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    je kan 'm waarschijnlijk alleen los via nintendo kopen.. zulk spul zou niet kapot moeten gaan..
    als je hem nog maar net hebt, zit hij nog in de garantie.. dies minstens een jaar.. dus je krijgt 'm zoiezo gratis.. misschien verzendkosten, maar lijkt me sterk.. gewoon naar de servicelijn bellen ofzo.. kijk in het boekje zou ik zeggen of ga informeren bij de winkel.. je hoort 'm gratis te krijgen natuurlijk..

6. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ehmm ja maar ik heb hem tweedehands gekocht, ik heb dus geen bonnetje/boekje of iets dergelijks. Dus ik moet er nu via een third-party aan zien te komen...

Ben naar Intertoys/BartSmit/Dixons geweest allemaal niks.

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    oow.. tweedehands.. hmm.. dan heb je pech.. dat wordt dus dokken..

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er 1 gevonden bij Futuremax.nl voor 19,95 dus dat valt wel mee.... iedereen bedankt voor de reacties in ieder geval.

Deel Deze Pagina