Ik heb thuis een netwerk tussen 2 pc's via een router. Alleen staan op mijn oude PC nog een hoop bestandjes die ik nodig heb op de nieuwe PC. Weet iemand hoe ik die bestandjes kan overzetten?
zorg dat je verbinding hebt tussen de 2 pc's, en via de windows wizard een thuisnetwerk hebt, dan gewoon via het pictogram dat normaal gezien op je bureaublad (anders gewoon bij mijn computer) staat, mijn netwerklocaties, in de andere pc geraken, en dan kan je gewoon je bestandjes overslepen...
Ga naar je netwerkverbindingen. klik dan op netwerkverbindingen weergeven. Klik dan op een nieuwe verbinding maken. Loop nu door de wizard en vul deze in zoal het bij jullie in elkaar zit. Nu heb je een netwerkbrug tussen die computers. Dan open je netmeeting (of een ander programma waar je bestanden mee kan verzenden). Daar bel je naar het ene ip-adres van de computer en nu kun je bestanden overzenden.
Met de rechtermuisknop op de map klikken waar de bestanden in staan, en op delen en beveiligen klikken. Als je op de andere computer hetzelfde account hebt kan je hem zo openen. Succes ermee.
Tnx allemaal, ik heb het nou op een pc gedaan, ga vanmiddag de ander probere. K laat et nog wel hore.