Ik heb een vraagje. Als ik mijn netwerk kaart en CD brander wil overzetten naar een andere PC moet ik dan nog drivers hebben? of maakt de PC die aan?
Drivers staan meestal op de cd (of floppy?) die je waarschijnlijk bij je apparatuur hebt gekregen. Deze kunnen ook te oud zijn en dan is het wel verstandig om de website te bezoeken voor de laatste drivers. Dan vooral voor de cd brander. de Netwerk kaart zal wel herkend worden.
ik zou sowieso ff op de site wat drivers downloaden, al is het maar voor de zekerheid. Cd's met driver heb je niet zo veel aan in dit geval ^^
Dat ligt natuurlijk aan het besturingssysteem wat er op je andere pc zit. Met win XP/2000 hoef je je absoluut nergens zorgen om te maken. Met win98 kan het zijn dat je drivers moet downloaden. Zorg dan dus dat je die van de netwerkkaart op een diskette of memory stick hebt.
Okey... Bedankt voor jullie antwoorden. en ik heb idd win 98 dus ik zal maar even wat drivers downen. Kan je die trouwens niet gewoon van de PC af backuppen?