Laatst is bij ons in de buurt de bliksem ingeslagen, mn xbox 360 is al een paar jaar oud en had al wat kuren met de hdmi verbinding.. Nu verbind die dus helemaal niet meer met de hdmi kabel (geen beeld) maar gelukkig heb ik de component kabel nog. Dus aangesloten enzo en hup alles werkt. Nu stond er alleen cant connect to xbox live dus ik wil die test etc doen. Maar zover kwam ik niet eens omdat die zegt dat hij niet conect is met een wired network terwijl de kabel er gewoon in zit... De kabel getest op mijn pc en werkt gewoon prima... Bij mn xbox branden er ook geen lampjes bij het netwerk gaatje.. Dus ik denk dat mn netwerk kaart op mn 360 kapot is? Best wel gay dus.. Maarja een draadloze ontvanger is misschien een optie maar vrij duur volges mij (60 euro ofzo?) Weet iemand of dit probleem ook te repareren is ofzoiets?
Sorry, ik heb geen idee wat er met jouw Xbox is gebeurd. Ik ga er vanuit dat je dit al gedaan hebt, maar als ik jou was zou ik gewoon effe googlen op 'netwerk kaart xbox repairen'. Dan kom je al een heel eind. Ik weet niet of jouw Xbox nog garantie heeft, maar je kan altijd effe bellen met de mensen van Xbox. Ik denk trouwens ook dat het probleem niet per se iets te maken heeft met je Xbox, het kan natuurlijk ook aan je verbinding/kabel liggen. Voor de rest heb ik er geen verstand van, dus als ik jou was zou ik gewoon effe bellen naar Xbox, en dan je vraag stellen.
verzekering? dan krijg je vast een nieuwe xbox en als hij een paar jaar oud is ( < 3 ) .. kan je hem gewoon naar ms sturen voor reparatie