wat voorn soort netwerk kabel heb ik nodig op te live tussen mijn computer in duz meterkast com en dan xbox welke kabel heb ik dan nodig
Kom op, schrijf voortaan even in normaal Nederlands, met normale woorden en normale zinnen met punten er tussen.Op deze manier snap ik helemaal niks van wat je bedoeld.
offtopic : We hebben/hadden toch een centrale thread voor Netwerk kabels? Ontopic : Zover ik het snap wil je een kabel van je computer naar je xbox? Dan moet je een UTP patch kabel gebruiken,toch?(nu twijfel ik tussen een cross en een patch)
Goddamn een RJ-45 ethernetkabel. Staat in elk boekje van een spel die live te spelen is. (Mensen zijn soms zooooooo ongelovelijk DOM)
Werkelijk De zoveelste onzinnige onderwerp die ik tegenkom de laatste tijd. Het nivo daalt wel erg veel!!!
Zeg maar liever kleutertjes in plaats van noobs. Zijn echt altijd dezelfde typjes hoor die zo'n onzinnige simpele onderwerpen moeten openen waarbij het stikt van de spelfouten !
als zijn verstand in zijn hol zit ben jij dat van jou ook kwijt... tussen xbox en pc heb je wel een cross nodig.... computer met computer rechtstreeks verbinden...