Volgens de gasten waar ik het aan gevraagd heb boeit dat niet zoveel, tenminste als je niet over de 50 meter gaat! (ik weet het natuurlijk niet zeker ik heb het ook maar gehoord).
zover ik weet kan het niet echt veel uitmaken . tenminste zoals de de vorige persoon al zei : als het niet te lang is zelf heb ik 28 meter kabel liggen en het werkt bij mij goed er zijn wel verschillende kwaliteits klassen misschien kan dat wel wat schelen. maar aangezien je meestal een 10 mbit utp kabel hebt kan de upload niet echt zakken aangezien die zelfs meestal nog ver onder de 1mbit zit. Dan moet je wel een erg slechte kabel en connectors hebben wil je zoveel data verlies krijgen
ik heb geen id hoe je ineens aan 100 mbit komt maar ok bij chello en bij @home zit er maar een 10 mbit netwerkaartje in de pc (tenminste bij de netwerkaart die ik kreeg van chello en bij die van @home bij een vriend ) ik bedoel dat het volgens mij wel zou kunnen dat de snelheid van het netwerk niet helemaal gehaald word door storingen e.d. maar de storing is nooit zo groot dat er maar zo weinig data overdracht mogelijk is in je netwerkje dat de upload in gevaar komt
10mbit kan volgens mij gewoon 150 meter aan en 100mbit 100 meter. Net zoals hierboven werdt gezegt 10mbit = 10mbit 100mbit = 100mbit. Specs zijn hetzelfde