Nu Halo 2 steeds dichterbij komt, en volgens de laatste update wordt het grafish nog mooier en met nog meer spetterende effecten....cool.... Maar waar ik niet zo veel over lees is over hoe het spel speelt in MP modes, dus stel je zit met 16 man op een server...hoe draait dat.... is daar iets over bekent. Is er iemand die toevallig de testresultaten gelezen heeft over de beta fase van het online gedeelte? We zien nu al dat sommige games soms slecht draaien vanwege een bagger netwerkcode die de game met zich meeneemt (Nu zal dit bij Bungie ongetwijfeld anders aangepakt worden). Ben hier gewoon benieuwd naar... Ik heb het idee dat het allemaal wel snor zit, maar toch ben ik benieuwd? Greetz
Als je er niks over leest bij een hands on ofzoiets dan zal het toch wel goed zijn want als het negatief zou zijn zou je het zeker weten horen. lijkt mij.
Ja dat is ook zo...geen neiuws is goed nieuws, maar zoals je met zoveel shooters ziet moet je soms een soort van office verbinding hebben om alles zonder lag aan te kunnen, en met zoveel paal en pracht was ik erg benieuwd. Voor de rest ben ik niet bang dat dit een flop zou worden..... Halo 2 will rule!!!!
Heb op dit moment kabel 5120Kb/sec down en 1024Kb/sec up....is niet echt slecht denk ik...het is meer de problemen die je bij de recente games ook ziet...bv RB6 BA
Nou. Ik zal niet zeggen dat 16man-servers bij RS3 en CS altijd vlekkeloos verlopen... je zult er wel een fatsoenlijke verbinding voor nodig hebben. Maar ik zie het optimistisch in en denk dat dat wel goed zal komen
bij rs6 hebben ze toch iets niet helemaal goed gedaan, want ik heb bijna altijd lag en aan mijn eigen verbinding kan dat niet liggen. Halo2 willen ze zo goed maken dat ze denk ik ook genoeg aandacht besteden aan de netwerkcode, dus ik heb er wel vertrouwen in. ik verwacht ook dat microsoft zelf servers gaat opzetten.
Ik denk dan toch dat het aan de host ligt ofzo. Het kan bijna nooit aan jezelf liggen met adsl (als je een server joint).
Ik hoop dat ze de verbindingen goed onder de loep nemen. Met de meeste spelen kan ik redelijk goed hosten. 12 man volle bak, lekker spelen. Tot dat je bij Return to castle Wolfenstein komt. Dat vraag zoveel van je verbindingen als host per player. Maar gelukkig gaat me power abbonement op 1 Nov. weer omhoog. Van 380 KByte/s naar 512 KByte/s
Wat ik een van de belangrijkste punten vind, is het geluid als je met elkaar praat. Moet duidelijk zijn en zonder vertraging. Tot nu toe heeft RB6 het beste geluid en Splinter Cell PT een van de slechtste, vind ik.
bij SC is dan idd echt bagger, zit een seconde tussen of iets dus echt goed communiceren is niet altijd mogelijk en dat is juist heel belangrijk met spellen in teamverband, hoop dat dat idd goed is. Maar Bungie heeft er wel ooit iets over gezegt volgens mij (over netwerkcode dan hè), was aardig aan het begin van de updates dat ze daar wel aandacht aanschonken of iets, kan er ook naast zitten maar misschien doet zoeken op XBW wonderen
De netwerk code is zodanig geoptimaliseerd, zodat ook mensen met een "mindere verbinding" ten volle zullen kunnen genieten . Grtz, ZartaX
Dat zou dan van de beta hands-on moeten komen waar werd bevestigd dat ze daadwerkelijk op Live spelen. Zanzibar tijdens beursen en bij Bungie zelf word waarschijnlijk gewoon via LAN gespeelt. Dus onmogelijk om lag te krijgen. Correct me if I'm wrong. Met het nieuwe systeem dat Bungie heeft bedacht (speler met de beste connectie host de game, de game starter behoud server opties [kick, map etc]) en het extensieve testen tijdens de beta zal het wel goed zitten. Ze willen het gevoel van 'op de bank zitten met je vrienden' bevorderen. Live is een enorm belangrijk aspect voor Halo 2 en het zou mij verbazen als Bungie half werk aflevert.
Dit is een totaal andere situatie. Wat wil je zeggen, dat je denk dat Halo 2 gecancelled gaat worden?