Eindelijk is Neverwinter Nights uit! Dit spel zal ervoor zorgen dat mijn X-Box wel wat stof zal gaan trekken in de kast. Zijn er nog meer mensen hier die dit spel hebben? Neverwinter Nights is trouwens een RPG (uiteraard), gesitueerd in het D&D Forgotten Realms Universum.
never winter night is niet zo'n leuk spelletje vanwege die rulz van D&D.......mja ik w8 wel op warcraft 3 die komt toch volgende week
Is juist geweldig met de regels van D&D, zeker omdat dit het eerste spel is dat volledig gebruik maakt van de 3e editie regels. Heb nu al veel uurtjes Neverwinter erop zitten en is echt fantastisch!
ik heb het spel nu sinds 28 juni ik vind het nu al super cool!! zit nog in de training maarja.... alleen van multiplayer over internet snap ik niet zo veel, want ik weet niet echt wat daar de bedoeling van is maar daar kom ik vast nog wel achter in ieder geval GREAT GAME!
Ik weet niet of je bekend bent met het D&D spel, maar daar leidt 1 iemand (de Dungeon Master) het spel met een aantal spelers. Het geweldige van dit spel is dat je nu de mogelijkheid krijgt om adventures te maken met de editor en ze vervolgens online te spelen. 1 iemand bepaalt wat er gebeurt ( de DM). Het principe is dus hetzelfde als aan de tafel spelen. Er zijn al hele grote communities waar je adventures kan downloaden en zo blijft de houdbaarheid van dit spel erg groot. Ook de uitgever zelf zal (en heeft al) nieuwe modules online zetten.