1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Neverwinter

Discussie in 'Games' gestart door FinalBob, 8 apr 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Patch.

    Usability

    •Added a confirmation window when you leave a team.

    •While a PVP match is in progress, the scoreboard is now available by pressing X on the PVP scores in the HUD.

    •Added map icons for the control points in PVP domination maps.

    •The Astral Diamond Exchange action flow has been updated to be more consistent with other screens in the game.

    •In the Astral Diamond Exchange, the price field will now default to the current best price. This is a fair guess for a value that will make your transaction complete quickly.

    •In the Astral Diamond Exchange, the listings are now sorted by best price at the top.

    •Items now have tooltips in the Tarmalune Trade House “My Consignments” tab.

    •The Tarmalune Trade House button in the main menu has been moved from the "Items" category to the "Store" category.

    •Improved tooltips for currencies in the store footer.

    •The currencies in the footer of a store window are now navigable so you can see their tooltips.

    •The item context menus in the Change Item Appearance window will now always disappear when the parent window disappears.

    •The drop-down menus in the Team Loot Mode window have been fixed.

    •In the crafting window, the position of required asset and ingredient numbers have been moved below the icons so they are more readable.

    •The detail text of Zen Market items is now scrollable.

    •The interaction of the scoreboard with other pop-up windows has been adjusted for consistency.

    •Added the ability to clear a ward slot in the Item Refinement window.

    •In the Item Refinement window, a tooltip was added to the ward slot to make it clearer when a ward purchase isn't possible.

    Miscellaneous Bug Fixes

    •Added Race Rerolls, accessible by pressing A on the Character Select screen. Previous Race Rerolls purchases will be immediately available.

    •Fixed Tarmalune Trade House advanced search options and filters. You can now more easily find that Epic quality,

    •Level 25 "Toothpick of Beholder-bothering +4" with 5 Offense Slots and +Critical Strike usable by Trickster Rogues.

    •Fixed the navigation of search fields in the Browse tab of the Tarmalune Trade

    •Fixed moving to a teammate's map instance from their character portrait on the HUD.

    •The Astral Diamond Exchange screen has been updated to correctly display all top listings.

    •Restored the missing sound when a Zen Market purchase is made.

    •Corrected the display of campaign tasks to no longer show “N/0” when the task is infinitely repeatable.

    •Fixed a problem with some drop-down menus which were increasing infinitely in width on some resolutions.

    •Fixed the position of the "Your Hit Points are low" tutorial tip.

    •Guild Information (like Message of the Day) will now save when navigating way from the text entry field.

    •Fixed several cases where strings would be truncated unnecessarily.

    •Fixed the Logout Timer getting stuck at "0 seconds remaining".

    •Updated messaging for delays delivering Zen if Microsoft purchasing services are having issues.

    •Fixed the Invocation Power for a small number of players who had it stop working.

    •Unidentified items no longer indicate stat differences compared to currently equipped items.

    Performance

    •Fixed a crash when navigating the chat log.

    •Fixed a crash related to shadows.

    •Fixed additional infrequent crashes.

    •Implemented several background performance and stability improvements.

    •Fixed some issues with the stability of the game servers.

    •Addressed issues with communication between Neverwinter servers and Xbox Live.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vooral de "instance/map change" timeout is erg irritant, soms meer last van dan anders, hopelijk is dit ook aangepakt.

    Wat is jullie ervaring met de endgame eigenlijk? Domination is wel vermakelijk, maar ze mogen het wel wat uitbreiden, zijn er nog andere pvp instances?
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De volgende grote uitbreiding zou een 10v10 PvP moeten bevatten ofzo. Als ze dezelfde weg volgen als de PC versie.

    Ik heb mijn TR inmiddels ook op 60 en de andere classes ook lvl 20+. Heb een hele berg character slots gekocht laatst in de sale. Ga waarschijnlijk verder als Hunter Ranger aangezien de Rogue niet echt geschikt blijkt voor PvE.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heeft er iemand trouwens een deftige guild gevonden? Want ik kan me niet voorstellen dat al die "join guild" spammers veel voorstellen, zullen er wel serieuze zijn ook misschien, ergens...
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als ex WoW, Swotr en Lotr speler deze game net even uitgeprobeerd en t valt alles behalve tegen.

    Hoe kan t zo zijn dat deze game gratis is?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat veel MMORPG's free to play zijn.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar is geen woord aan gelogen.

    Is niet iets wat je vaak tegen komt op console.
    Deze titel compleet over t hoofd gezien.
    Heerlijk lui vanaf de bank spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hooft...?
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Dungeons & Dragons-themed MMORPG Neverwinter now has over 1.6 million players on Xbox One, becoming the console's top free-to-play game of 2015, Perfect World Entertainment and Cryptic Studios announced today.

    The companies also announced five free expansions will be coming to Neverwinter on Xbox One before the end of 2015. The expansions will feature notable D&D storylines such as Tyranny of Dragons and Elemental Evil."

    [​IMG]
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na 2 maanden sparen heb ik bijna genoeg voor de Cat companion (800.000 AD)! Wohoo! Op mijn main, een Rogue, heb ik nu een gearscore van 10k. De 10 andere characters zitten allemaal tussen de level 20 en 40 alleen door dat invoken elke dag :+.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Ondanks enkele kritische opmerkingen toch een heel behoorlijke MMO. En veel zaken kunnen gemakkelijk gepatcht worden. Deze maand ook de Elder Scrolls online release. Ik denk dat MMO spelers deze gen tot nu toe weinig te klagen hebben. :)
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben altijd nogal sceptisch als je video reviews ziet waar alle footage die getoond wordt van lage level characters is (hier zelfs ontzettend laag, van level 4 tot 8, je vraagt je af hoelang de reviewer uberhaupt gespeeld heeft. Er is toch geen reden om enkel footage te tonen van het een compleet beginner character die amper iets unlocked heeft.

    Op zich ben ik het wel niet oneens met z'n oordeel, de game kan zeker vermakelijk zijn, maar een van de grootste pijnpunten vind ik het ontbreken van een deftige pvp scene (2 maps en 1 mode is echt wel bitter weinig), hopelijk komt daar snel verandering in. Ook zijn sommige delen gewoon niet beschikbaar op de xbox versie, maar de ingame verwijzing of quests zijn wel actief, oogt erg slordig. Al bij al, voor een F2P, niets om over te klagen, maar wat meer (high lvl) content zou beslist geen kwaad kunnen.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel zelf alleen PvE, dus kan over PvP niet oordelen. Volgens mij komt er met de volgende update een 20v20 mode (of het was 20 players in totaal, 10v10).

    Wat je verder veel hoort is dat de content schaars is op lvl 60, maar daar heb ik zelf nog weinig van gemerkt. Ik ben zelf al een tijdje 60, maar breng de meeste tijd door op mijn andere characters en in de action house. Er zijn iets van 15 dungeons die je kunt doen op iets van 5 verschillende difficulties (afhankelijk van je gearscore). Vanaf 13k GS kun je volgens mij de dungeons op 'Epic' niveau doen.

    Wat mij bezig houd is dat de game wel redelijk technisch is en diepgang heeft. Professions zijn behoorlijk uitgebreid, je hebt verschillende soorten dailies, je hebt de verhaallijn, dungeons, skirmishes, special events etc etc. Voordat je alles een beetje doorhebt ben je wel 200u zoet en ik heb nooit het idee gehad dat ik geld uit moet geven. Helemaal aan het begin heb ik een keer €20 erin gestopt en inmiddels lopen al mijn 11 toons op een coole tijger rond.

    Kortom, ik speel het elke dag een uurtje en vermaak me er prima mee. Er zijn wel wat verbeterpunten, maar mijn grootste klacht is dat het F2P model ook veel ontzettende losers aantrekt. Als ik me ergens aan stoor, dan is het de redelijk 'zieke' community, daarom speel ik ook gewoon alles alleen zonder koptelefoon. Het enige MMO gedeelte voor mij zijn de andere mensen in de stad en met z'n 20'en elke dag lekker casual een draakje neerhalen. Af en toe doe ik eens een dungeon met 5 randoms. Als het goed is komen er binnenkort een aantal grote patches met nieuwe content. De bedoeling is dat de Xbox versie vlak achter de PC versie aankomt, dus de patches zouden vrij snel achter elkaar uit moeten komen.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, dat is inderdaad de keerzijde van F2P. Extreem lage instap, dus ook gamers die eigenlijk niet zo geïnteresseerd zijn en soms zelfs de omgeving gebruiken om "stoom af te blazen" en de boel opzettelijk verkloten. Ik denk dat het model dat Elder Scrolls Unlimited hanteert (betaal voor het spel, daarna gratis spelen) mij meer aanspreekt. In ieder geval maakt de speler dan tenminste een (kleine) upfront investering, dus dan mag je ervan uit gaan dat er een bepaalde minimum interesse is. Dat geld wordt overigens ook gebruikt om het spel verder te patchen; inkomsten komen dus niet alleen van online aankopen en dat zie je vaak ook aan de gameplay balans terug (meer mogelijk zonder zelf tot aankopen over te gaan).
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nu eindelijk een artifact belt en een artifact wapen (nog niet de goede, maar dat duurt nog max 2 dagen). Verder heb ik net een Ioun Stone of Allure gekocht en bijna allemaal epic enchantments (rank 7). De Astral Diamonds beginnen nu wel binnen te stromen met gemiddeld zo'n 50-100k AD per dag met een uurtje~ spelen.

    Zijn er al meer mensen met artifact gear en die nog actief Neverwinter spelen?
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoedat, dungeon delve runs en epic gear op de market verkopen? Want die limiet van 24k op refinen is wel vervelend.

    Trouwens ooit al zelf geluk gehad met artifact items (dragon gem/bone/forged steel) als drop, koop ze gewoon maar vraag me of misschien andere gewoon meer geluk hebben of de droprates echt laag.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De eerste serie van 3 krijg je volgens mij wanneer je de volledige campaign voltooid. Ik heb ze inderdaad gewoon gekocht voor zo'n 25k per stuk. Die Dragon Steel kun je met 10 gold en 5k AD bij de NPC tegenover Haper Boward kopen.

    Heb destijds met die 90% character slot sale een aantal slots erbij gekocht. Had eindelijk 800 Zen opgespaard toen ze (toevallig die dag) in de aanbieding waren en heb er toen gelijk maar 14 bijgekocht. Met elke dag 2-3x even inloggen haal ik nu ongeveer 5-10k per dag per character binnen met alleen leadership (afhankelijk van welke leadership tasks beschikbaar zijn en hoe vaak ik in kan/wil loggen). Het opzetten en assets verzamelen kostte wel even een paar weken, maar inmiddels is het easy money. Nog een maandje en dan zijn ze profession level 20 en zou je theoretisch gezien 24k per dag per character moeten kunnen halen, maar dat is me teveel moeite. Ik heb juist zoveel slots gekocht omdat ik het dan minder vaak hoef te checken (liever 14 toons 1x per dag checken dan 7 toons 2x per dag).

    Doe nog niet zovaak dungeons omdat ik het grootste deel van de tijd op de AH zit :p. Als ik je ergens mee kan helpen of je samen even een dungeon wil doen moet je me maar even toevoegen.

    Edit: Oh jah, volgende week komt de volgende module uit, Tiamat nog iets. Dan komt er volgens mij een 25 man raid en komen er ook artifact offhands en nog wat andere dingetjes. Het schijnt dat we echt nog 6-7 modules achterlopen en dat er nog verschillelijk veel content aankomt (talloze nieuwe dungeons, gebieden, skirmishes, wapens, companions, skills, levels, steden etc etc). Als ik de verhalen mag geloven hebben we nog maar een klein deel van de game beschikbaar en moet alles versneld uitkomen dit jaar.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Thanks man, moeten we eens doen, heb bv nog steeds m'n T2 gloves nodig van Karrundax.
    Hopelijk dat die 25 raid beetje stabiel draait als Tiamat uitkomt.. Ps; ik had m'n (gewenste) Artifact weapon pas op try#3, maar had de vorige al gesalvaged. Is er nog iets wat ik verder met die dragon shards kan doen of had ik eigenlijk moeten wachten en de wapens gebruiken als RP...
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik moet eigenlijk nog alle set gear zien te krijgen door wat vaker dungeons te doen naast de dailies. Heb met AD een artifact belt, Ioun Stone of Allure (geeft echt een mega boost in stats!) en rank 7 enchantments gekocht waardoor mijn gear score nu op 12k zit. De stats van de Ioun Stone tellen niet mee, anders zou het zo'n 14k zijn denk ik.

    Had zelf ook op de 3e try het goede artifact wapen en de andere 2 daarin gerefined. Deze gaven maar 3000 RP per stuk op de 500k die nodig is voor paars, dus dit is de moeite niet echt waard verder (die wapens kosten immers bijna 100k om te maken). Inmiddels heb ik mijn artifact wapen op Epic gekregen wat ongeveer 500-600k AD kostte voor 500k RP. Nu geeft elke klap 5% extra damage :+.

    Wat is je GT, dan voeg ik je alvast even toe. Ben dit weekend vast wel even een paar uurtjes online.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat heb je gekocht dan voor die 500k RP, rubies of gewoon blue weapons of refinement stones? GT is trouwens DiaLogical, maar vertrek net morgen op verlof... balen dat het net jubilee week is: Free stuff!
     

Deel Deze Pagina