Dit is een nieuw spel die in V.S. deze maand uit komt, check deze screens: Ziet er niet zo spannend uit maar toch moet kunnen
Graphics zijnbeetje veroudert, maar verder misschien wel leuk vechtspel, ik houd echter niet zo van 3rd person spellekes behalve als het spellen zoals RUNE zijn, en dit spreek mij dus niet zo aan, maar niks slechts erover gehoord behalve de graphics. Het spel IS al uit.
Ign zegt toch dat die Nieuwe legendes een stuk slechter zijn dan de oude?(volgens die review van hun(mening))))
Kijk wat grappig er staat een post 2 posts terug en niemand let op hem. ps:ik ben nog niet verwelkomd, ik zal het vergeven als jullie dat nu allemaal gaan doen. kommakommakommaaar
Nou kom op he hellooooooooo? NO!! Kijk uit of ik ga zelfmoord plegen en op het kaartje zeggen dat het bill gates z'n schuld was. Press statement: Due to juridical problems microsoft has been forced to push back the release of the xbox in europe untill june 2009.
Hee gekke aap.......welkom dude! *vind het niet netjes van iedereen* Ik heb je blij gemaakt he?! Good old Xenior
"..soms is er wel onenigheid maar het duurt gewoon maar even...ondanks alles zijn zij vrienden voor het leeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..." Zing maar mee!