MM heeft een exclusief pack samengesteld met 1 Xbox 1 controller -Sega GT -JSRF -Ralisport Challenge -Amped -Munch oddysee voor 349 euro...
valt wel weer mee dit pakketje, sega pack voor 250 + 40 voor amped + 40 voor Rallisport + 35 voor Munch = 365 euro, 15 euro voordeel vindt ik niet echt groot, misschien een voordeel dat je alles in 1 keer hebt.
15 euro is natuurlijk nog steeds wel wat geld, maar die 15 euro zou mij niet overhalen om een xbox te kopen als k er no geen had.
True True Het zou mij denk ik ook niet overtuigen. Denk dat ze beter wat coolere speller erbij zouden kunnen doen, maarjah er zijn toch al genoeg bonus-packs op het moment.
Als die pack met drie games en dvd-kit je niet overhalen dan doet niks het meer.Halo/sega gt/ jsrf en dvd kit. Ik kan me niet herinneren dat een console ooit met zoveel goodies is aangeboden.
ik heb alle games gehad, behalve GT, en ze allemaal uitgespeeld. zijn stuk voor stuk topgames IMHO maar ze liggen hier en daar gewoon voor 25 euro in de winkel (amped, munch). toch een goed pakket... als je nagaat dat die spellen hier een daar ook voor de volle 69,99 te koop zijn.
Dus jij wilt zeggen dat je Amped en munch Hard vind en volop loopt te spelen. Jet set kan ik ook nog begrijpen die is wel grappig. Maar ik had eerder zo'n splintercell en Halo pack verwacht. En trouwens waarom moeten ze 3 oude spellen bij doen? je hebt nu toch ook transworld snowboarding. En je hebt ook tog wel in plaats van Munch, Blinx er bij kunnen zetten. Opzicht is het wel een goede Actie maar er mogte van mij dan ook wat meer nieuwe spellen erbij. En als het te duur werd om nieuwe spellen erbij te zetten dan haal je tog 2 oude spellen eraf en 1 nieuwe bv. Unreal of Splinter Cell erbij.
Ben ik het er ook niet mee eens want het zijn gewoon goede spellen. Weet jij wel wat een slecht spel is? Die spellen scoren allemaal goed en de meeste heb ik zelf.