New Thread knop

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Benneke, 6 jun 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het valt me op dat er regelmatig threads ergens staan, doordat er weer eens iemand per ongeluk op de new thread knop, in plaats van de post reply knop.

Zou het niet beter zijn als die knop daar weg ging, en alleen helemaal bovenaan en op bladzijdes met alle threads opgesomt zou staan? Ik denk dat zulke vergissingen dan veel minder vaak voor zullen komen.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Eigenlijk heeft Benneke gelijk. Dat zou heel wat minder voorkomen (bijna nooit).

Ik heb ook nooit begrepen waarom die knop er daar staat.

3. p1m

p1m Guest

zo probleem is het toch niet op een beetje te opletten??
    ja zijn zit op een vreemde plak ach ja..

xbw V3!!!!

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    of gewoon Post reply wat grooter maken
    en new tread wat kleiner!!

(benneke heeft gelijk)

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dit zullen ze wel fixen op Xbw v3... Nu heeft het toch geen zin meer....

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    XBW v3? Heb ik wat gemist? Wat gaat er dan gebeuren?

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    p1m, ga nou alsjeblieft eens op je spelling letten! Hoevaak heb ik je daar al niet op gewezen?!? Nog even en de maat is vol...... :{

Om ff on-topic te gaan, tis op zich niet zo'n groot probleem lijkt me. Af en toe opent een newbie per ongeluk een nieuwe thread, maar zovaak komt het nou ook weer niet voor. Goed, op zich heeft het ook niet zo heel veel nut, die knop in een thread, maar dat zit nou eenmaal zo ingebakken in vBulletin, ik weet niet of dat er zo uit te halen is, en of het nodig is.... misschien een puntje voor V3.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nou heeft Darkwing het ook al over V3.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja..... waarom nu nog grote veranderingen door gaan voeren, wat extra scriptwerk betekent, als er een major update aan zit te komen :confused:

10. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ze nu al maanden praten over XBW 3.0 maar waneer komt dat eigenlijk? Het lijkt Fable wel ook steeds langer wachten maar dan krijg je wel iets goeds.
    (teminste dat hoop ik).:p

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem niet,als je een beetje uit je doppen kijkt dan druk je toch gewoon op de GOEDE knop!!!??

Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  12. IK NL

IK NL Guest

dd ik vind eigenlijk dat je zo een opmerking naar p1m niet kan maken, voor hetzelfde geld heeft hij dyslexie ofzo.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En voor hetzelfde geld is hij gewoon te lui om op z'n spelling te letten.... als ie dyslexie heeft, moet ie dat aangeven, dan houd ik er rekening mee, feit is dat ik me er ontzettend aan stoor, en ik ben vast niet de enige.

Maar goed, nu weer on-topic bitte.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jullie snappen denk ik niet helemaal wat v3.0 is. v3 is een nieuwe versie van de XBW Mainpage en alles daar om heen. Hoewel we allang van plan waren ook het forum wat op te fleuren weet ik nog niet of we daadwerkelijk het forum zelf (naast bv de header) zullen veranderen.

Dingen die echt bij het vBulletin horen kunnen we eigenljik ten alle tijden veranderen. Soms moet er echter voor bepaalde ideeen (die ons vaak toch al niet aanstaan) veel gescript worden en die tijd steken we liever in v3. Daarnaast komt binnenkort vBulletin 3 uit (klein beetje verwarrend, die cijfers) en heeft het porren aan het forum nu weinig zin daar je het dan weer opnieuw kan gaan doen.

Kortom; Of ventjes als p1m niet de hele tijd v3.0 gaan roepen, want zo heilig is dat allemaal niet.

15. IK NL

IK NL Guest

het valt me op dat de crew juist steeds meer terug valt op v 3.0, bij elke suggestie die members doen komt er een crewlid voorbij die roept, ja das voor 3.0 maar voorlopig is die er nog steeds niet.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat de suggestie's constant hetzelfde blijven :) Zelf reviews insturen, meer kunnen sorteren, beter screenshots bekijken etc.

17. IK NL

IK NL Guest

new thread knop weg, dan begint dd ook over v 3.0.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat DwD kennelijk niet volledig weet wat 3.0 inhoud - en dat misverstand heb ik nu opgelost.

19. IK NL

IK NL Guest

okey das mooi, dan kunnen er hopelijk vanaf nu suggesties gedaan worden zonder dat er gelijk door iedereen wordt geroepen v 3.0, maar wat houdt het nu concreet in voor de suggestie van de threadstarter?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'We' moeten binnenkort even bespreken watwe met het forum gaan doen. Ik zou graag een nieuwe opzet willen - waarin we dit dus idd mee kunnen nemen.

Deel Deze Pagina