1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook, maar dan op de site van Xbox..
    Inloggen op mijn andere email adres, logt hij automatisch weer uit op de site van Xbox. Net zo irritant..
    Toen maar via Chrome op Xbox.com ingelogd en via IE op hotmail.

    Blijkbaar heb ik nog steeds parental control op mijn account, is er een manier om dat uit te zetten? Mijn tweede adres wordt nu gebruikt als parental control, maar als een jongeman van 21 is dit niet meer nodig lijkt me..
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live/online-privacy-and-safety/online-safety#b7034d5c56b4475ea0aa35fbae1544b3
     
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Die instellingen had ik allemaal al goed staan, maar laatst hebben ze de beveiliging aangepast en moest ik (ondanks dat ik al volwassen ben) inloggen op het parental control email adres om iets toe te staan, heel vaag :p
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is vreemd. Een adult account kan geen parental account bevatten. Weet je zeker dat je geboortedatum correct staat ingesteld? Ander zou ik even contact opnemen met Xbox support. Zij kunnen je denk ik hier wel mee helpen. Je wilt als 21 jarige natuurlijk niet met een child account rondlopen. ;)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die NBA app is mighty fine! _O_
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hebben ze met de laatste update de optie weggehaald om je favorites te bekijken van youtube? Mijn andere afspeellijsten staan er wel, maar mn favorites niet, super irritant!
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Eredivisie Live komt binnenkort ook beschikbaar voor Xbox 360, samen met services als Pathé Thuis en RTL XL.

    Dit heeft Microsoft Nederland bekendgemaakt, meldt Metro. Een precieze lanceerdatum wordt niet genoemd, maar de services komen naar verwachting voor het einde van dit jaar nog beschikbaar. In totaal worden er dan vier nieuwe applicaties beschikbaar gesteld: Eredivisie Live, RTL XL, Pathé Thuis en live-televisie. Pathé Thuis werd eerder dit jaar al aangekondigd. Toen werd november aangehouden als streefdatum. De service lanceert volgens Metro's redacteur Jan Meijroos met 1000 beschikbare films.

    Gamer.nl
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    ook op nu.nl

    http://www.nu.nl/internet/2964574/live-televisie-via-xbox-360-nederland.html

    ik ben helemaal voor Netflix achtige mogelijkheden. Maar dan wel in hd kwaliteit en voor Netflix prijzen.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    RTL XL is nice dat je dit gratis kan bekijken, zonder niks te hoeven betalen.
    Eredivsie Live (Kan een succes worden.)
    Pathé Mag voor mij weg gelaten worden, we hebben al een verhuurde movie app, en volgens mij wordt dit niet veel gebruikt?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, het is best armoedig bij ons. Ik snap wel dat onze markt gewoon kleiner is, maar het is soms net alsof we ergens zijn blijven hangen. :p Ook qua TV. Als je ziet wat bijv. Sky allemaal te bieden heeft. Dat is echt waanzinnig. Iets van 200 zenders, waarvan al 10 verschillende MTV's :lol:, de wat oudere films zijn gratis (zelfs in HD). :cool: En alles is terug te kijken mocht je wat gemist hebben. Alleen de afstandsbediening is te lomp. Enige minpunt! 8)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en met dat in mijn achterhoofd ga ik dus van-je-nooit-niet 6 euro betalen om een hd filmpje te streamen.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom zou ik EL live op mn xbox willen? Wat is t voordeel tov gewoon op mn tv

    Je kan op je tv of laptop ook al gewoon per wedstrijd betalen toch?
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    - Voordeel is dat je niet maandelijks ervoor hoeft te betalen, maar als je bijvoorbeeld een wedstrijd wil zien en dan meteen betalen. Kortom per wedstrijd betaal je.
    Op TV/ Laptop betaal je per maand een bedrag en kan je een maand genieten van voetbal. :p

    -Wat denk je van groter beeld! Is ook een dikke voordeel. :9
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Delph bedoelt dat je je laptop ook gewoon op je TV kunt aansluiten.

    Zo kijk ik mijn NBA ook. Maar als je geen laptop hebt is het handig natuurlijk.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja precies en je kan via de EL site ook gewoon per wedstrijd betalen

    Ik zie t voordeel niet zo

    Al is t voor mij sowieso al niet relevant want ik heb al EL maar toch
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je EL al hebt, kan je het dan niet koppelen ofzo ? Zodat je op een andere tv dan kan kijke.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    RTL XL gratis? Ga er maar niet vanuit... Bij Ziggo & UPC moet je voor sommige programma's ook betalen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    grote update, wat is er nieuw?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://majornelson.com/

     

Deel Deze Pagina