1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The one026

    The one026 *./*\.*

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk inderdaad ook dat de xbox een stuk meer lawaai maakt dan voor de update. Zelfs 1x gehad dat hij voor 10 seconde freezde :eek:. Maar het nieuwe boot logo is sweety :thumbs:

     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn avatar wou veranderen, lukte die update daarvoor de eerste paar keer niet, en toen hij eindelijk gelukt was, maaktde de xbox superveel geluid, echt niet normaal, nadat ik gewoon weer terugging naar het dashboard was het weer normaal.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb alleen nog het probleem dat mijn gekochte kleding en accessoires niet beschikbaar is. Ze staan er weliswaar bij in het lijstje maar er staat een ! icoontje bij en hij laadt het niet. Ik kreeg ook een foutmelding tijdens het laden van alle kleding, die heb ik opgeschreven. Zal 's kijken of ik vandaag er weer last van heb anders stuur ik MS even een mail met de foutcode.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak en mening.

    Ik vind het nieuwe dashboard gewoon niet zo mooi. Ik vind het iets te strak. Het komt te "hoekerig" over. Het voelt ook niet helemaal "af" aan.
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het allemaal nog een beetje buggy, maar dat kan ook komen omdat gisteren wellicht de hele planeet zijn Xbox update.

    Zune werkte niet, Avatar update werkte niet, hij bevroor af en toe, etc. Ik reken erop dat er nog wel een updateje of 2 volgen om het allemaal vlekkeloos te laten werken.

    Ik vond het wel allemaal erg mooi en veel duidelijke guidance filmpjes voor de duizenden nieuwe klanten door Kinect vanaf volgende week.
     
  6. Melancholy

    Melancholy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het voor elkaar! Gisteravond lukte het updaten niet, vanochtend ging het in 1 keer goed. Zal blijkbaar toch door de drukte komen ofzo.

    Ik vind het wel grappig, niet super bijzonder maar dan heb ik weer een tijdje wat anders om tegenaan te kijken. Hoeft voor mij niet per se maar zoals ik zeg, wel fris om even een ander uiterlijk te hebben, ook al is deze niet echt speciaal.
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Wat bij mij hielp was eerst de cache te legen,daarna werd alles netjes ingeladen
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind de update best netjes, werkt volgens mij net wat soepeler ook de meeste dingen. Zag ook een nieuw opstartscherm van de 360 zelf, wel geinig hoor.
     
  9. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Als je een account aanmaakt krijg je eerst een standaard naam (denk aan: Unlimited12398Pro of zo iets)en dan kan je later je naam gratis veranderen, ook nieuw dit. Oh en vroeger was het als je een account aanmaakte (eerste 3 keer) dat je een maand gold kreeg, nu niet meer.
     
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat felle wit van die guide achtegrond is echt zwaar irritant.
    Kan aan mij liggen, maar als ik een een donkere game aan het spelen ben en ik roep dat menu op, doet het gewoon serieus pijn aan m'n ogen. :{
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  11. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe experience niet mooi, is het ook mogelijk om deze niet te downloaden/installeren.
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    zet de helderheid lager :thumbs:
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is niet mogelijk.
     
  14. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik mijn download history opnieuw wil downloaden dan zegt die bij 99% (can't download.....)

    Iemand zelfde probleem?
     
  15. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoeveel ruimte je nodig heb voor die update? heb 225MB over en hij wil nog steeds niet downloaden.
     
  16. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Voice werkt nu wel heel goed hoor want vooral muziek hoor je nu heel goed door je headset.
     
  17. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh heel veel problemen!
    Jammer dat sommige mensen daar last mee hebben...(Geen problemen gehad)
    Nou gelukkig ben ik één van de mensen die hem helemaal mooi vindt :D
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    Gelukkig, ik heb altijd al kuthardcore tijdens COD willen luisteren..=(
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vind er maar weinig aan, had toch echt wat meer functionaliteit verwacht, dat het nu wat minder stroperig gaat is wel fijn maar ik had begrepen dat ze met deze update de levensduur van de xbox wat zouden oplengen? Ik heb vooralsnog geen verbetering gezien eigenlijk..

    Het witte scherm is wel gigantisch storend, daar moet echt ff wat aan gedaan worden , je voelt gewoon je netvlies eraf branden.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hier een oplossing voor?

    probleem is dus dat de vriendenlijst compleet verdwenen is op de hoofdaccount en kan ook geen mensen toevoegen.

    hij geeft aan dat de die functies geblokt zijn maar volgens de family settings etc. zijn ze niet geblokt.

    tevens doet bij de andere account alles prima:F:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina