1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23

    Nou ik heb me voice volume op 0 gezet want ik word soms echt gek als ik steeds stemmen hoor onder het gamen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom block je dan niet alle communications behalve die met je friendslist? Doe ik ook en dat is echt heerlijk COD spelen als je de randoms niet hoort en gewoon lekker kunt praten zonder al die schreeuwende/zingende/scheldende kinderen
     
  3. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Omdat ik dan wel party doe, maar goed zo vaak zit ik niet met mensen in een party.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik ben best tevreden over de nieuwe XBOX Dashboard update :) Het lijkt allemaal een stuk soepeler te gaan als voorheen. Nice!

    Nu alleen nog testen of het geluid van de voice-chat / party-chat ook daadwerkelijk beter is. Iemand hier al enig "ervaring" mee?
     
  5. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Probeer het is met muziek, dat hoor je echt heel goed.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Als ik hier zo lees hebben ze dus ook met de voice-chat lopen kloten? Ik dacht gister dus dat mijn Turtle Beach kapot aan het gaan was. Voice-chat klonk ineens anders, een beetje blikkerig en meer echo...maar het ligt dus blijkbaar aan die update en niet aan mijn headset?
     
  7. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Als je muziek door je headset doet hoor je het echt héél goed, dus dat is een nadeel en voordeel eigenlijk.
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zoals een maat van mij al zei: Mensen klinken nu alsof ze al 25 jaar aan de zware shag zitten.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu een tijdje bekeken, vind het oude dashboard toch mooier. Deze lijkt nog niet echt af, en lijkt me veel te zakelijk?

    Beetje oude mannen/kantoor stijl.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik als oude kantoorman ben er al wel aan gewend en moet zeggen dat ik blij verrast ben door de snelheid van de guide in het nieuwe dashboard
     
  11. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat blauwe om de guide had wel zwart mogen zijn want ik vind dat blauw gewoon lelijk en het past niet bij dat wit :mad:
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt ja, als je voortaan ook fluit dan horen andere mensen gewoon goed dat je fluit terwijl dat hiervoor gewoon niet was, dan leek het eerder alsof ze gewoon in hun headset bliezen.
    Maar moet wel zeggen dat het geluid van fluiten echt enorm irritant klinkt op live!8)
     
  13. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet waar je de nieuwe gebruikers overeenkomst/Terms of Use kan accepteren? Krijg die update nog steeds niet gedowload na 3 dagen... Moet alles even geprobeerd hebben ;)
     
  14. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vraag misschien maar waar kun je dit instellen. Lijkt me heerlijk al dat geblaat niet meer te hoeven horen. :thumbs:
     
  15. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de tijd toch gebleven dat je juist de mensen zonder headset kickte..

    O ja Gears of War 1 toen iedereen nog serieus speelde :+ Sinds Halo 3 heb je alleen nog van die kinderen die in de microfoons blaten.
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik goed gelezen heb(hierboven) kun je dus eindelijk muziek door je(eigelijk doe ik het heel soms) headset spelen zodat kamergenoten geen last van hebben??
    En het fluiten nu geen blasen meer hoort??

    Vond wel raar als ik voice message stuurde dat ik zwaarder klonk :p

    @NoFear je kan bij iemand anders je Gamertag recoveren(doe ik zo 2x per week) en dan weer bij je eigen xbox recoveren(hij blijft maar op 1 xbox staan dus je vriend(in) kan niks eraan doen.
    Want steeds als je recoverd moet je die Terms Of Use accepten....zo iritant!
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inloggen op xbox.com, daar moet je ze ook accepteren.
     
  18. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zover was ik ook al. en dan staan er alleen de Terms van oktober 2010 als ik het via zoeken probeer. Nu nog die van november en nog de knop accepteren? *)
     
  19. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat bij iedereen die update gelukt is? Bij mij nog niet.... heb alles geprobeerd ongelofelijk. :confused:
     
  20. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Nou add ons for your games doen het ook nog steeds niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina