1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sorry, kun je dat nog even toelichten?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar met Paypal is het makkelijker om te betalen, dus geef je sneller geld uit :'-(
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit ga ik dus echt niet gebruiken he, ander krijg je dadelijk PS3 praktijken.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit is niet goed voor mijn portemonnee,....

    verwacht toch wel 200% meer impulsaankopen als ik niet eerst MSP hoef te kopen maar meteen met Paypal kan afrekeken :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan mag je ook geen Paypal meer gebruiken bij Gamehubs. Want wie weet...misschien worden zij ook ooit gehacked. Of Zavvi! :eek: Oh noes!

    Nee, ik laat me helemaal niet bang maken door wat met de PS3 is gebeurd. Kan altijd gebeuren. Ik heb er vertrouwen in dat er, vooral nu dit is gebeurd, een goede beveiliging op XBL is.
    En anders is het wachtwoord snel veranderd. :+
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet teveel Kinect titels :thumbs:
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet te veel Fantastic Pets achtige Kinect titels :thumbs:
    En ook diensten als Hulu enzo waar extra betaald voor moeten worden hoeven van mij niet.
    Maar nu met de overnamen van Skype door MS ben ik er bang voor..
     
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, miljoenen gamers hebben al hun gegevens op XBL staan en tot nu toe houdt het prima stand tegen alle hackers :) .
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En mocht het gebeuren zal er vast wel een goede beveiliging op Paypal zitten die evil hackers verhinderen :+
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    *hoopt dat ie probleempjes krijgt met zn oude 20gb versie :9
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb problemen met mijn voeding maar helaas nog geen nieuwe console gekregen :+
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Het gaat om een specifieke batch van de xbox 360 pro versie (6oGB
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je nu een oudere xbox 360 update merkt microsoft dat direct en sturen ze u al direct een andere op?

    Wel mooie service. Stukken beter dan die van Sony.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb een Xbox360 Pro 60GB uit 2009 :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook :D





    (ik gebruik hem nu niet maar ga zeker wel proberen of ik die ouwe bak in kan ruilen :+ )
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    geld zeker aleen voor het buitenland? ik zit hier met een 20 gig versie kom je dan ook in aanmerking of is het aleen de 60 gig ?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je komt alleen in aanmerking als je 360 kapot gaat van de nieuwe spring update
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt vast voor gek verklaard als ik zeg dat ik hoop op een kapotte xbox het moment ik deze aanzet.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    //\\
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    New Xbox 360 System Update Brings Expanded PayPal Functionality

    [​IMG]
    I am happy to announce that, as a part of a new Xbox 360 System Update, we’re expanding our integration with PayPal to allow U.S. and international Xbox LIVE users to make purchases on their Xbox 360 consoles with their PayPal accounts.* Once you’ve linked your PayPal account to your Xbox LIVE account on Xbox.com, you’ll be off and running to use it as a billing option, allowing you to buy content such as Microsoft Points, Xbox LIVE Gold subscriptions and Games on Demand titles.

    We are rolling out the Xbox 360 System Update gradually to all Xbox LIVE users starting today and throughout the next couple weeks to ensure a high quality deployment. Just like any other update to our service, you will know you’ve received it when you turn on your Xbox 360 console, connect to Xbox LIVE and receive a notification to download the update. It’s important to note that it may take a few days to make its way around the globe. Thanks for your patience if you don’t get it right away!

    This particular update will also bring an auto-standby feature that places your console on standby if it’s idle for more than one hour, helping to reduce power consumption. This feature will be automatically enabled after you download the update. You can change this setting in the System Settings on your console.

    Finally, thank you to all who participated in the preview program for this Xbox 360 System Update. Your contributions helped us prepare for the updated Xbox 360 disc format capability that comes with this release.
    *PayPal functionality will not be available in the following Xbox LIVE regions: Brazil, Chile, Columbia, Czech Republic, Finland, Greece, Hungary, India, Japan, Russia, South Africa, South Korea, Taiwan



    \o/

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina