1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice! Zeer handige toevoeging.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus dit is de half-jaarlijkse update waar ik mijn geld aan uit geef?

    Ze hebben dus in 6 maanden een standby functie veranderd en paypal toegevoegd en dit in 6 maanden tijd? :+

    Wat een waardeloze update.


    Voeg eens indie games toe, geef ons eens iets regionaals. Geef ons een een cloud service zoals steam en sony dat al doen. En Last.FM :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht... Betaal jij voor deze updates? :eek:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan ik voor deze update ook via Paypal betalen? Of moet ik vooruit betalen
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    LOL, hij bedoeld de jaarlijkse betalingen voor Xbox Live denk ik.

    Maar ik begrijp wat hij bedoeld. We (Europe) krijgen laatste tijd alleen maar toevoegingen waar we weinig aan hebben.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    100% zeker dat er 50% van ons geld naar de updates gaan, om de dashboard te updaten. :emo:

    Kijk naar PS3 dashboard blijft het zelfde en die van de 360 is al heel vaak veranderd.\o/
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat heeft dit eigenlijk met 'dashboard' update te maken... paypal is leuk maar gebruik ik toch niet ideal is net zo makkelijk om shit voor points en xbox live abo af te sluiten, dat avatar kinect gebruiken grappig maar heb geen kinect en ziet er nou ook niet echt boeiend uit. Geen waanzinnige update als je het mij vraagt. Dan doen ze het beter op het WP7 platform.
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals de andere al hebben gezegd. Xbox Live Gold geld .

    Paypal gebruik ik niet en wil ik ook niet gebruiken
    Kinect heb ik niet

    Alleen die standby functie kan wel handig zijn.

    Maar zoals je weer ziet krijg de US weer meer functies dan de Europeanen , |:-
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gold heeft niks met deze updates te maken...Gold = Online Multiplayer, Deals of the Week, Demo's een week eerder krijgen en dat soort ongein.
    Dus die uitspraak van je klopt gewoon niet. ;) Je betaalt nergens voor.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Daarnaast, met een silver account kan je ook gewoon updaten hoor, dus als je voor de updates een gold account hebt dan klopt er niets niet :+
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe worden die medewerkers die deze update maken dan betaald? Hun salaris bestaat ook uit een deel van het Xbox Live abonnementsgeld :thumbs:

    Silver members krijgen de update ook , maar Microsoft wil het liefst dat iedereen Gold is

    Laten we even het standaardbedrag nemen van Xbox Live gold

    €60 of $60

    (Per Xbox Live Gold member)
    Online multiplayer: Kost niet veel ,misschien 10 euro per maand
    Deals of the Week : Misschien 2 euro per maand
    Demo's : Kosten alleen een beetje aan bandbreedte (€1) , maar deze zijn ook voor silver members .
    Die exclusieve addons kosten het meest
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ik vind het onzin om te zeggen dat je voor die updates betaald. Dan kun je er een twist aan geven hoe je wilt, die updates staan nergens in een of andere overeenkomst gemeld en zijn dus niet meer dan een extra. Je hebt nergens recht op en moet eigenlijk gewoon blij zijn dát ze het doen.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bron?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zijn duim

    zoals Lenny zegt, silver members krijgen de updates ook

    natuurlijk moeten de mensen die LiVE onderhouden en nieuwe features ontwikkelen ook betaald worden maar de suggestie dat 50% van de omzet van LiVE daar heen gaat is absurd.

    Dan zouden ze echt iets heel erg verkeerd doen.

    Wij betalen vooral voor het onderhoud van de infrastructuur. Vergeet niet dat er niet alleen aan de gebruikers verdient word, er word ook geadverteeerd op LiVE
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Er word ook een klein deel (misschien 10%) van je abonnementsgeld naar de 6maandelijkse Dashboard update gebracht. Ik heb helaas geen bron maar het is nogal logisch dat er abonnementsgeld naar een dashboard-update gaat.

    En het onderhouden van de servers kost echt niet zoveel als je denkt (misschien 50% van het totale abonnementsgeld )

    Wij betalen ook voor de Amerikaanse Xbox Live gold, zodat zij Hulu Plus hebben, (waarvoor ze ook dan weer moeten betalen :+)

    En die nieuwe features die ze voor Xbox Live ontwikkelen zijn meestal US only, zie Hulu Plus, Netflix . Nu hebben ze paypal toegevoegd zodat ze nog meer geld van ons krijgen.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom is dat logisch? Misschien zit dat wel bij de prijs van consoles, games en accessoires, daar kunnen wij niks over zeggen.
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zit daar denk ik ook wel een heel klein beetje in. Maar alles wat je koopt voor je Xbox360/Microsoft, de officiële producten dragen daar allebei hun steentje bij voor de halfjaarlijkse update en tig andere dingen van Xbox360 :thumbs:
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nieuwe update nu ook in ons land? Want ik wou net n game opstarten, en hij kreeg een update, en nu heeft de xbox zich al 3x opnieuw gestart.
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hiero nog niet.
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hier ook nog niet.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina