new xbox spel gekocht snap er niks van help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door kaikuno, 17 jun 2004.

1. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gister morrowind game of the yaer edition gekocht en snap er niet zo veel van wat moet je eigelijks bij dat spel doen?

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  2. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Er is een levensgrote morrowind helpthread, kunnen ze je vast helpen

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, is een grote helpthread bij threads/help. Lijkt me dat je weet wat voor game het is als je hem koopt, maar het is dus een rpg. Je bent in een grote wereld waar je kan praten met mensen om zo opdrachten te krijgen. Die kan je doen of niet (wat jij wilt) en door omgeving te verkennen enzo kom je steeds verder. Je hebt af en toe vijanden die je moet verslaan waardoor je sterker wordt enzo.

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien hij best nieuw is hier zouden jullie wel een link kunnen plaatsen, nietwaar?

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Als ik jouw was zou ik een concretere vraag stellen in die thread. Als je namelijk die complete thread door moet lezen is de Xbox 2 alweer zo'n beetje uit! :+

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het is morrowind..je kan of de verhaallijn volgen of gewoon eindeloos rondlopen, mensjes in elkaar hakken en zoeken naar betere wapens en armor.
    Ik heb hem nog nooit echt gespeeld, ,weleens op pc bij vriend, maar die was echt uren en uren bezig.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Morrowind heb ik welgeteld, euhm.. 3 dagen gespeeld 8)
    De eerste dag snapte ik er geen hol van en heb ik de halve landkaart doorgelopen zonder ook maar iets te hebben gedaan.
    De tweede dag ben ik toch maar eens wat met mensen gaan praten maar omdat ik veel moest lezen ben ik daar ook maar mee opgehouden.
    De derde dag heb ik het boekje erbij gepakt en daar stond in:

Wat moet ik doen in Morrowind?
    Deze vraag is moeilijk te beantwoorden. Wat wil je doen? Je kan uren rondlopen zonder iets te doen, je kan wat met mensen gaan praten, blblbalbalbalbalbabla.... Ofzowiets

Afijn, das dus niks voor mij :cool:

Ik weet dat als je begint met spelen dat er een stad links ligt vanwaar je begint, beetje geelkleurig op de kaart (weet de naam niet, jaar geleden ofzo dat ik het heb gespeeld). Ga richting het westen, beetje achteraan en daar krijg je de eerste opdracht, die volgens mij helemaal uit te spelen is in die stad.

Veel succes :D

Deel Deze Pagina