Newbie vraagje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Reservoir_Dog, 29 mei 2003.

1. Reservoir_Dog

Reservoir_Dog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen, ik ben juist een trotse bezitter van de X box Limited edition.

Vraagje: daar ik weet dat een xbox een bijna-pc is, zijn die controller aansluitingen USB compatibel?
    MAW mag je die los en vastmaken terwijl de console aanstaat?
    Nog iets, duurt het lang voordat je de controls van unreal championship gewoon bent? Ben nl gewoon om met muis en toetsenbord te spelen.

Nog een vraagje, die Xbox Live, is dit aan te raden?

Groetjes iedereen! :)

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ten eerste: gefeliciteerd met waarschijnlijk een van de betere aankopen van dit jaar :cool: En welkom op het forum :)

Om antwoord te geven op je vragen:

De controllers zijn zoals je dat noemt hot-pluggable. Dat wil dus zeggen dat je ze zonder problemen tijdens het spelen kunt unpluggen. Het zijn natuurlijk geen USB-poorten, dus alleen compatible met de Xbox.

Het beheersen van de controls is gewoon een kwestie van wennen. Als je voor de eerste keer op een console speelt, zal dat best lastig zijn, maar het went best snel, en na een tijdje zul je waarschijnlijk niets anders willen dan met een controller spelen! :)

En wat Xbox Live betreft, dat is zeker een aanrader! Een van de grootste pluspunten van de Xbox. Niks is leuker dan met andere gamers uit de hele wereld te gamen, en Unreal Championship is Live geschikt, dus daarmee zou je gelijk online kunnen gaan.

Veel plezier met je Xbox :)

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Er bestaat een USB adapter waarmee je de xbox controller op je pc kunt aansluiten.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Off topic

Zoiets is wel handig als je Halo PC ook als xbox eigenaar wilt spelen. Ik ben best wel benieuwd of je tijdens een multiplayermatch tegen pc eigenaren met muis en toetsenbord een goede score kan neerzetten. Ik hoor van alle kanten nl. dat je shooters alleen goed kan spelen met een muis en toetsenbord.

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, er zijn gewoon verschillen tussen een console shooter en een pc shooter. Ten eerste is het op een console ietsje gemakkelijker gemaakt door groter mikrondje mindere snelheid nodig om om te draaien etc. Een game wordt gewoon gemaakt voor een console of een pc, daarom werken directe ports nooit zo goed omdat het verschil tussen console/pc niet is weggewerkt.

daarom speel ik veel liever halo met controller maar b.v. serious sam/jedi knight 2 die ik op de xbox heb zou ik veel liever met muis spelen.

6. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    mwoah ... 't is gewoon 'n kwestie van gewenning volgens mij ... de 1e keer dat ik Halo speelde op de XBox was 't ff van ... "hmmm ... mis m'n muis en toetsenbord" 2e keer ... echt geen last meer van... alleen op de PC is 't een gewenning/eis om met muis+toetsenbord te spelen.

Heb hier zelf wel 'n joypad voor m'n PC liggen, maar die knoppen indeling zit eigenlijk zooooo achterlijk in mekaar (d'r zitten maar liefst 2 knoppen extra op dan m'n xboxcontroller) dat ik d'r gek van wordt, 1x geprobeerd bij UT en 't was binnen 1 minuut weer terug op de muis .... maarja .... toen had ik m'n XBox nog niet :D

Deel Deze Pagina