Newbie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 12 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Een newbie hier! Ik ga binnenkort een Xbox kopen, heeft iemand nog tips, bijvoorbeeld:
    waar ik op moet letten, wat ik erbij moet kopen, aanbiedingen, etc?

Tnx a lot ;)

2. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    koop metal gear solid 2 : substance erbij die is echt goed

3. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    En dat houdt in??

4. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    een echte newbie

5. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zei ik ja.
    Maar goed, niet minder redenen om dit fftjes uit te leggen?

6. p1m

p1m Guest

zoek op internet of ga review kijken van de acties

edit:
    PS als ej live gaat halen kun je een live special kopen dacht ik

7. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Dawn,

Als je ons hier wilt laten weten welke soort games je leuk vind, dan zouden we je een paar titels mee kunnen geven.
    Nog wat anders...
    Ik weet niet of je Dolby Surround geluid erbij wilt hebben of dat je al een geschikt speakerset thuis hebt staan die je erop aan wilt sluiten, maar dan zou je bijv. een andere kabel voor je TV/Sound erbij kunnen kopen.

Op dit moment zijn er nog 2 controllers leverbaar, de Classic Controller en de Controller S, de laatste is kleiner van formaat en wellicht voor sommigen van ons wat handelbaarder.

DVD-Kit is wellicht interessant voor je, daarmee maak je het mogelijk DVDtjes af te spelen op je XBOX.

Heb je een breedband internet verbinding met minimaal 128Kb/s upload speed, dan is XBOX Live een leuke toevoeging voor je.
    Je hebt wel een Credit Card nodig, is een age-check van Microsoft.
    Als je nog geen 18 jaar bent, wellicht dat een van je ouders hun card aan je uit willen lenen.
    Er word niks van hun rekening afgetrokken aangezien je bij aankoop van zo'n XBOX Live kit al voor een jaar een abonnement erbij hebt gekocht.

Dit was het eigenlijk wel zo'n beetje.
    Mocht je meer willen weten, post je vragen hier of stuur me een Private Messege.

Suc6 alvast en hopelijk zien we je gauw op XBOX Live.

8. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Koop panzer dragoon als je een beetje doorzettingsvermogen hebt en je dol bent op grafisch roulerende gamez.

9. Bij mediamarkt kost de xbox nu 239 euro en dan krijg je Splintercell en Halo erbij. Ik denk dat dit naar de mening van velen, de beste spellen zijn voor de xbox. (Zowiezo mijn mening:D)
    Als je er nog een controller bijkoopt zou ik een 's' controller nemen.

10. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je kiest een mooi moment want de Xbox is weer wat goedkoper geworden.
    Als het goed is kun je nu ook kiezen uit 2 of meer verschillende paketten met daarin natuurlijk de Xbox zelf, 1 controller, de kabeltjes die je nodig hebt voor het aansluiten op je tv en 2 spelletjes.
    Er zijn nu ook wat 'oudere' spellen te koop in de Classics verpakking voor iets onder de 30 Euro per stuk...zitten een paar hele goeie titels bij.
    Dus...welcome to the magic green world...have fun :D

11. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Er is genoeg keuze, ik zal eens een kleine opsomming maken. :D

Je hebt nu 3 verschillende Xbox pakketten:

- Xbox Massive pack: hierin zit een dvd-kit, Halo, Jet Set Radio Future en Sega GT 2003 voor €300,- (ik weet niet zeker of deze nog te koop is)

- Xbox Thrill pack: hierin zit Splintercell en Project Gotham Racer voor €239,99.

- Xbox Live pack: hierin zitten de games MechAssault en Ghost Recon. Deze pack is gewoon ideaal in combinatie met een Xbox Live! starterspakket, want met deze 2 games kun je online :). De Live pack kost €239,99 en de Xbox Live! starterspakket €59,95.

Of je kunt natuurlijk een losse Xbox kopen. De groene doos kost nu maar €199.99 !!! :9
    Als je er dan een Xbox Classic game bijkoopt, kost deze maar €10,-. Dus heb je een Xbox met game voor €209,99 (adviesprijs)

Zoals ik net al zei, heb je Xbox Classics. Dit zijn games voor een mooi prijs van €30,- of zelfs nog goedkoper! Een stel van deze titels zijn Amped, Dead Or Alive 3, Oddworld: Munch's Oddysee, Project Gotham Racing en RalliSport Challenge.

Kortom, zoek rustig uit wat je wilt, want er is keus genoeg 8). Hopelijk heeft dit een beetje geholpen ;).

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  12. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet de s nemen maar dat komt denk ik om dat k van die groote klouwen heb

maar als je toch in media markt ben probeer ze dan alle 2 ff uit kan daar meestal wel

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  13. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Zexy.Poo.Maker heeft het even mooi op een rijtje gezet...
    Ik krijg bijna de neiging om een 2e Box in huis te halen :D

14. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het Xbox Thrill pack kopen en als je dan nog geld over hebt zou ik ook Halo erbij kopen, maar dat ligt natuurlijk ook aan je voorliefde voor genre games.

15. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even bij Dixons.nl gekeken en daar hebben ze wat mij het voordeligste pak lijkt: Xbox+Xbox controller (niet de S, maar de standaard)+DOA 3+Rallisport Challenge+Amped voor €209

16. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    koop halo een goed schiet spel en er zijn nu ook classics dus daar zou je er ook 1 van kunnen kopen

17. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Pfffff.... Als ik zo topic had gemaakt kreeg ik gelijk een mooi slotje erop en een leuke waarschuwing :mad:
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Zoals je meschien nog niet weet is de xbox 199 euro geworden
    dus, dat is wel lekker voor jou... niet voor ons :mad: want de meeste van ons hebben al een xbox, Zeg eerst is effe van welke genre je houd dan kan ik je verder helpen.

18. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell lijkt me tot nu toe de leukste... (en dus vergelijkbare spellen) Dus die mediamarkt aanbieding klinkt het best denk ik.

19. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen ga naar de makro daar is echt alles heel goedkoop

20. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen: neem Panzer Dragoon Orta of Halo.
    Halo is zeker weten een goeie keus als eerste game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina