Er is genoeg keuze, ik zal eens een kleine opsomming maken.
Je hebt nu 3 verschillende Xbox pakketten:
- Xbox Massive pack: hierin zit een dvd-kit, Halo, Jet Set Radio Future en Sega GT 2003 voor €300,- (ik weet niet zeker of deze nog te koop is)
- Xbox Thrill pack: hierin zit Splintercell en Project Gotham Racer voor €239,99.
- Xbox Live pack: hierin zitten de games MechAssault en Ghost Recon. Deze pack is gewoon ideaal in combinatie met een Xbox Live! starterspakket, want met deze 2 games kun je online . De Live pack kost €239,99 en de Xbox Live! starterspakket €59,95.
Of je kunt natuurlijk een losse Xbox kopen. De groene doos kost nu maar €199.99 !!!
Als je er dan een Xbox Classic game bijkoopt, kost deze maar €10,-. Dus heb je een Xbox met game voor €209,99 (adviesprijs)
Zoals ik net al zei, heb je Xbox Classics. Dit zijn games voor een mooi prijs van €30,- of zelfs nog goedkoper! Een stel van deze titels zijn Amped, Dead Or Alive 3, Oddworld: Munch's Oddysee, Project Gotham Racing en RalliSport Challenge.
Kortom, zoek rustig uit wat je wilt, want er is keus genoeg . Hopelijk heeft dit een beetje geholpen .
Laatst bewerkt: 13 apr 2003