Ik heb contact opgenomen met X-box support en het schijnt dat de candidaten voor xbox live beta loopt tussen Augustus en Oktober ------------------------------------------------------------------------------- Unfortunately, Xbox Live Beta registration is now closed. Beta candidates will be contacted between August and October. ------------------------------------------------------------------------------- Fardo
Of ze hebben dus de kandidaten al geselcteerd ... of nog niet ... of wat anders .. later kreeg ik namelijk een mailtje van MS met de opmerking ----------------------------------------- We are sorry for the previous response we have given you. PLEASE DISREGARD --------------------------------------------- Nu ben ik CONFUSED]:-
ze hebben al mensen in USA die hebben gratis een voice ding gekregen en een versie van NHL volgens mij
vriend van me die in seattle woont is al geselecteerd en gecontacteerd voor xbox live, hij moet 50dollar betalen voor een setje, de xbox live hardware en nhl, maar ik heb ook gehoord dat ie na de launch een jaar lang mag gamen zonder extra kost