Next console war

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nesem, 14 sep 2003.

1. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een grootte game fan, heb ook verschillende consoles in huis, heb zowat alle oudere consoles en een xbox. Ik wilde eigenlijk helemaal geen xbox halen, vondt het maar nix, was altijd een nintendo fan en wilde de cube hebben. Het lot wilde dat ik een xbox cadeu kreeg en wat ben ik erblij mee zeg. Voor mij is de xbox de beste console ooit gemaakt._O_

Nu komen er tegekke spelen op de xbox uit spelen om van te water tanden. Vraag me nu af hoe het zal aflopen. Sony heeft niet echt veel meer troeven in handen zoals GTA en fifa. Fifa is op de xbox nog veel beter dan op de PS2, dat hebben ps2 bezitters zelfs ondervonden toen ze bij mij speelden. Ze overwegen zelfs om een box te kopen_O_ .

Ik voorspel daarom dat 2003 /2004 het jaar van de xbox gaat worden, mensen zullen het in zien dat het de beste console is.

Daarom ben ik van meining dat de nieuwe next gen console war uiteindelijk verder zal gaan de ps? en xbox?, de cube en nintendo zullen tot verleden tijd horen. Nou nog de games van nintendo op de xbox en ze worden marktleider voor 70%.

Wat denken jullie erover???

Langleve de xbox

_O_ :D

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat dit in het verkeerde forum staat! :+

>> Moved naar overige consoles/pc/internet.

3. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo zou zeer groot kunnen zijn als ze wat beter op de wensen van de mensen inspelen. Bijvoorbeeld door online te gaan en veel spellen ook online te maken, nintendo heeft zeer veel goede titels zoals Metroid Prime en Zelde F-Zero, Mario Kart, maar de fun van die spellen zouden verdriedubbelen als ze live zouden gaan. Voorderest denk ik dat bij de nieuwe console war Nintendo ook wel een groot aandeel gaat spellen, omdat ze waarschijnlijk als launchtitel een pokemon RPG gaan maken..

4. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dit is zeker een goeie console,
    een vriend van mij was ook altijd, helemaal gek van nintendo,
    ik heb hem op msn en ik zei altijd wat een goeie spellen er voor de xbox zijn, en die komen, maar ik kon hem niet overtuigen, totdat hij een keer op msn zei: ik heb me zelf overtuigt de xbox heeft vette games, dus heeft hij er ook één gekocht, de games vind hij goed maar de xbox zelf vind hij niks :{

Hij is nu ook een member van xbw....

Deel Deze Pagina