1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die krijg je nu toch ook al? Waarom zou je dan een nieuwe console willen?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, niet slecht. :9 Ik dacht te veel aan ingame toepassingen, maar die random dingen eromheen klinken wel leuk (vooral die video connectie! :D). Al zal het hele huis aangepast moeten worden voor die licht/temepratuur dingen. :+ Dat heeft niks meer met een game console te maken.

    Voor RPG's kan een scherm wat dedicated is aan je inventory ook lekker handig zijn. Minigames...

    Ok, nu wil ik zo een tablet controller. ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik las ergens een tijdje geleden ook een stuk dat het MS waarschijnlijk nooit om de games te doen is geweest maar dat het als ingang hebben gebruikt om gewoon 'een' stuk hardware bij mensen naast de tv te krijgen. Het hele denken vanuit games gaan ze dus ook los laten, dat zie je nu al een beetje aan de locatie van games op het dashboard.

    Dingen als je huis 'aansturen' met je xbox zal eerst wel via hacks en zo gaan maar zie ik echt wel gebeuren. Je loopt de gang in, kinect ziet wie je bent en laadt je favo preset in: temperatuur op 19, licht in de woonkamer aan, muziek begint te spelen. Huppah

    vervolgens kan je de muziek met je stem aanpassen of lekker lui door je library bladeren met je touchscreen.

    leuk voorbeeldje van augmented reality wat me te binnen schiet. Ik wil mijn woonkamer drastisch anders. Hoe cool zou het zijn als ik mijn woonkamer deels 3d kan inladen en door via het tablet naar mijn woonkamer te kijken een nieuwe setup kan zien. Andere meubels, andere kleur verf etc :cool:

    leuke opties zat :D
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Begrijp me niet verkeerd, ik zou het enorm toejuichen hoor zo'n nieuwe controller. Zeker gezien de mogelijkheden. Maar in een nieuwe console zit natuurlijk ook meer kracht dan zijn voorganger wat resulteert in nog strakkere en betere games. Maar ik bedoelde eigenlijk meer 'exclusieve' games. Een nieuwe dosis exclusieve AAA games zou zeer welkom zijn. Sequels, compleet nieuwe games, dat dus. Ik vind het op dit moment wat mager.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mager? Voor mijn gevoel is het aanbod het afgelopen jaar echt gigantisch geweest en het blijft maar door gaan tot de kerst aan toe.

    Toegegeven het is allemaal niet erg origineel dus wat dat betreft kan ik me voorstellen dat als je niet van de bekende genres houd het soms lijkt dat er maar weinig echt boeiends te koop is.

    Maar voor iemand die alles wel leuk vind zolang het maar goed gemaakt is zoals ik is het bijna niet bij te houden
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik denk dat we juist minder games gaan zien omdat het veel duurder gaat worden om games te maken.


    De toegevoegde waarde van zo'n tablet zie ik ook niet helemaal, tenzij hij echt goedkoop word en misschien nog's aantrekkelijk word om ff snel iets op te zoeken.
    Het blijft meestal toch bij een bult geforceerde minigames die je op die touch-screens moet doen.. En echt goed integreren gaat ook zo niet lukken met deze opzet omdat je ondertussen wel je controller moet neerleggen, dat ding oppakken en daarna weer je controller moet pakken om verder te gaan. Dan heb ik al 100 keer op start gedrukt en een item oid geselecteerd

    En om je temp via de xbox/xpad aan te passen in huis zul je toch ook een nieuwe thermostaat moeten aanschaffen die toch wel rond de 250 word, dus de kans is klein dat ze dat gaan introduceren denk ik ;)!
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de knoppen en sticks komen ook op het tablet, dus de tablet is ook direct je controller ;)

    en misschien is de temp nog lastig maar veel andere dingen kunnen vast wel! hoop ik O-)
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb's wat spelletjes op een iPad gedaan en werd er nou niet echt opgewonden van ofzo :+ Maar het kan natuurlijk wel heel goed gaan werken voor adventure/RTS/Puzzle games.

    Had liever een soort van nieuwe controller gezien met -veel- meer knoppen en een beter analoog systeem waarmee je preciezer kunt mikken/sturen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol, nee. 8) Dit is meer dan genoeg. Ik hoef niet met een toetsenbord op mijn schoot te zitten. Misschien 1 of 2 knopjes meer, maar niet -veel- meer. Dat zie ik echt niet zitten.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mwah minimaal nog 2 extra schouder knoppen. die zwart/grijze van de 1e xbox passen ook nog makkelijk.

    [​IMG]

    Vooral bij games als Battlefield of RPGs heb je minimaal toch een knopje of 2 extra nodig
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar het is dus geen i-pad, er komen volgens dat bericht fysieke knoppen en sticks ;)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou we gaan het zien dan, het lijkt mij iig drie keer niks om met zo'n ding te gamen 8)
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Weetje, zou het misschien niet zo kunnen zijn dat de oude controllers gewoon gebruikt kunnen worden op dat nieuwe ding?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zou kunnen maar ik denk dat er spellen gaan zijn die er sowieso gebruik van gaan maken. De mogelijkheden zijn echt legio. Helemaal als ze meer richting tablet gaan ipv alleen een extra scherm zoals de Wii-u. Echter de prijs, kapotte tablet etc zorgen ws dan wel voor de nodige problemen
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik neem aan dat dit gewoon een uitbreiding is voor het bedienen van video content en misschien dat je er minigames op kunt spelen.
    Ik kan moeilijk geloven dat je een nieuwe xbox moet kopen, met daarnaast ook nog zo'n tablet.

    De nieuwe xbox zal een veel grotere hdd hebben en n blu-ray speler. Met zo'n tablet erbij gaat de prijs veels te hoog worden. Zal je zo op 800 euro zitten?

    Hm, ik bedenk me wel iets. Zou er niet gewoon een aparte windows tablet met windows 8 op de markt komen, waarbij je xbox360 games op kunt spelen?
    Net als die Sony tablet met playstation 3? En dat dit gewoon los staat van de xbox, niet in een bundel ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik neem aan dat er wel een gewone controller komt, want zo'n tablet is natuurlijk gewoon een gimmick en onhandig om mee te gamen. 8)

    Zo niet, dan is het doei xbox. _0/
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een tablet?

    Eerst zien dan geloven.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dat het richting iets als de nieuwe Razer tablet gaat, als dat zo is dan hoor je mij absoluut niet klagen. Ik vind het apparaat er goed uitzien alleen voor portable gaming zie ik dat niet gebeuren. Integratie met een nieuwe Xbox zie ik dan wel weer gebeuren.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nah, zit er niet op te wachten. Tablet / smart-phone gaming is niet mijn ding. Af en toe een kort spelletje, wat je voorheen via je webbrowser deed, wil ik nog wel eens doen, maar verder kan bijna geen enkele game me lang boeien. En vind het sowieso niet chill als je vingers op je scherm zitten als besturing. Geef mij maar een controller (en beeld op een TV).
    Zo boeit Kinect me ook niets. Af en toe kan eens vermakelijk zijn, net als de Wii, maar ik wil gewoon een console met controller en 'echte' games.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar het is niet alsof die tablet de controller gaat vervangen. Het is niet meer dan een toevoeging. Als het gerucht klopt wordt het iets als dit:
    [​IMG]

    Ik bedoel; ik haat touch gaming maar ik zie wel dat dit een leuke toevoeging kan worden. Zo lang ze je maar geen grote gameplay dingen laten doen met dat touch ding en het houden bij de kleine dingetjes. inventory management, hud verplaatsen etc. Zie het lijstje van Kevf op de vorige pagina.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina