Eindelijk het 1e spel onder de xsn-vlag is uit !! En wat werkt dat prettig, je eigen tournament is zo gemaakt. Om maar is een mooi voorbeeld te noem. Ben alleen bang dat er niet teveel Nederlanders deze op en top Amerikaanse game zullen gaan kopen. Jullie missen dan echt een goede live-game. Ik wil alle xsn-games wel want dit wordt da bomb !!
Aha, en wat is nou de bedoeling van deze threat? Lullen over NFL Fever? Nougoed, ik heb NFL Fever 2003 gehad, maar dat was echt retesaai. Steeds 10 minuten tactiek, en dan 5 seconden spelen, 10 minuten tactiek, 5 minuten spelen, etc. Dat ging gewoon snel vervelen. Dus dit spel ga ik zeker niet kopen, ook niet als het XSN ondersteunt. Wat is er nou leuk aan om toernooien te spelen met een saai spel
MENSEN MENSEN je moet van het american football houden om het te kunnen spellen!!(ben zelf een grote fan)en nfl fever 2004 is zeker een mooie aanwinst met het xsn ondersteuning.
kijkt dit zijn nou mensen die de spel niet snapen!! hey rotterdam voeg me aan je friends list ik heb de spel ook.
Ja, en dit zijn nou mensen die het ABN niet snappen. Anyway, hou het ff ontopic. Dit verneukt de thread een beetje...
misschien ga ik NFL Fever 2004 kopen maar ESPN NFL FOOTBALL lijkt me nog cooler vooral omdat je daar in First Person speelt. had trouwens ook een hoger cijfer dan Fever. Alleena ondersteunt het geen XSN volgens mij.
ja, dat klopt alleen het nadeel is van ESPN NFL is dat je alleen tegen europeanen kan spelen en met Fever kan je tegen de hele wereld spelen.
XSN NFL fever tis op zich echt vet dat NFL fever heb 2003 en gaa ook ckr voor 2004 maar kan iemand mij vertellen wat XSN precies is en of t geld gaat kosten o den duur. Greatzzz BizarreLink
mooizo, ik heb juist gewacht op 2004, die zou nl. veel beter worden dan 2003. En tadaa! XSN Sports. WOW! Ik ga em Cker halen, ik kijk vooral uit naar dat eigen tournooien maken, lekker met vrienden andere groepen uitdagen... MASTERFUL GEWOON!
Zal ik anders ff een league maken...en dan kunnen we tegen elkaar? Of is dat al gedaan? Laat horen als je interesse heb.
Niet waar... Er is nog nix bekend gemaakt over de Live! functies van ESPN NFL Football... NFL 2K3 zat zo slecht in elkaar (voor de Euro's) omdat dat spel iets van 8 maanden later dan in de US uitkwam.. Geen roster updates, worldwide live competing function..etc.. ESPN 2K4 games komen maar een maand (of 2 ) later dan in de US.. En aan de reviews te zien is NFL Fever 2004 average, Madden 2004 geweldig, en ESPN NFL Football net zo geweldig.. Ik zit nog te kijken welke ik nou moet halen.. Madden 2004 valt weg, ik wil online spelen.. NFL Fever 2004 is gemiddeld (een 7), maar heeft een fantastische live experience door XSN, extra roster/rating updates etc. Maar ESPN NFL Football is beter.. Ik ga er over nadenken..