NFL Street 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 7 jan 2005.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag dat er nog geen algemene thread bestaat over NFL Street 2, en ik dacht dat et misschien een goed idee was om er eentje te maken, dus bij deze.

Ten eerste de Trailer staat hier :)

Nu een aantal screenshots:
    Ziet er wel chill uit toch?

Zoals alle Street spellen van EA zal ook NFL Street 2 weer gaan om het halen van een zo hoog mogelijk aantal gamebreakers, en natuurlijk punten. In deel 2 zullen de Graphics een beetje opgepoetst worden, en komen er wat nieuwe spelmodi, spelers, velden en bewegingen. De beste nieuwe beweging is dat je nu over muren heen kan lopen (zie ook het laatste screenshot).

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Lijkt me wel leuk.Deel 1 ooit bij een vriend gespeeld en me er best me vermaakt.Als hij voor een zacht prijsje ooit in de winkel komt te liggen denk ik dat ik NFL Street 2 wel koop.

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad wel gaaf uit. Ik heb het nooit zo op sportgames, maar dit ziet er wel lachen uit. Ff een reviewtje afwachten...

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh maar dit is veel meer dan een sport game, dit is een Street-game van EABIG :9

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ok:) Ik zeg toch ook dat het me gaaf lijkt! :p

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deeltje 1 wel eens gespeeld vond het wel lachen. Misschien is dit een game die mijn broer eens een keer achter de xbox krijgt. Hij houdt wel van zulke games.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel deze game nu alweer een tijdje en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vind. Ik moest wel ff wennen omdat ik nfl games toch wat moeilijker vind, begrijp de regels enzo niet echt. Maar gelukkig hoef je bij street nfl niet echt een echte kenner te zijn om dit spel te kunnen spelen.

En de uitleg die je van te voren krijgt van rapper xzibit is erg goed.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :D

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  10. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand of er een live optie in de pal versie in zit ..??

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik snap niet waarom iemand dit spel zou verkiezen boven een echt goed spel als ESPN NFL 2K5 ofzo, dat is toch mooier, uitgebreider, leuker EN nog goedkoper?

13. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    er zit geen live optie in ;)

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd geen live optie, en Street spellen zijn veel leuker dan realisctische spellen. Zo had ik NBA 2K3, en ook al vond men dat heel goed, mooi en zo, ik vond het niet leuk, en dat is voor mij heel belangrijk in een spel.
    En dat ESPN NFL uitgebreider is valt je nog vies tegen, er zitten nu heel veel minigames in NFL Street (*)), en mijn ervaring met ESPN is dat je vrij weinig kan. Je hebt niet echt een career mode (misschien nu wel, maar die gaat vervelen :p). Sinds ik NBA Street vol. 2 kocht, speel ik alleen nog maar Street spellen :D

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    sowiezo zijn BIG spellen vaak beter dan de realistische spellen. er zit dan ook vaak wat meer diepgang in... ik hoop da da ook zow is met FIFA street

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zie het somber in, er komen steeds meer van deze veel te commerciele releases (vooral van EA) omdat blijkbaar mensen het blijven kopen. Terwijl ik het persoonlijk onbegrijpelijk vind dat iemand dit echt serieus goede spellen vindt. EA is taking over our freedom of choice...

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ea Big games zijn de koning, is gewoon lachen ff je verstand op nul en gewoon leuk gamen. Zeker met vrienden is dit erg relaxed.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh god, heb je weer zo'n EA afzeiker! Dat slaat toch nergens op, het werd nu wel eens tijd voor vervolgen op de street spellen!

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind fifa en al die zooi ook niet echt top off the bill. Maar met de Games van EA Big kan ik me echt wel vermaken hoor. Ik kan trouwens echt niet wachten tot Fifa street komt!!!

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    khad het ook niet tegen jou, maar tegen Sen

Deel Deze Pagina