Ik heb NFL Street al weer een tijdje, maar ik kom maar niet erg ver in de NFL Challenge. Die tegenstanders zijn zo veel groter en sterker dan mijn team, hoewel ik al mijn development points heb gebruikt. Ik lees graag jullie tips...
Had in het begin ook moeite om door te komen. Een heleboel tricks lukken dan namelijk nog niet, omdat je spelers nog niet goed genoeg zijn. Probeer daardoor niet teveel supertricks dicht bij je tegenstanders (waardoor je de bal verliest) en in het begin gewoon zo makkelijk en veel mogelijk te scoren. Achterin het veld kan je dan af en toe tricks doen om lekker punten te scoren.
Bedankt voor de tip. Ik run nu eigenlijk zo veel mogelijk en dat werkt redelijk. Maar als mijn running back fumblet, heb ik wel een probleempje... En hoe kan ik heb beste verdedigen, want ze lopen nu soms echt dwars door mijn defense heen. Erg frustrerend...
Soms kan je niet goed verdedigen want dan maken ze een aanval en lopen ze er zo door heen, maar dat kan je soms ook bij hun doen. Zelf gooi ik de bal (nadat deze wordt gepasst vanaf achterlijn) direct naar de 3de persoon die naar voren rent. Dan kan deze hem afmaken of een een-tweetje maken. Bij verdedigen zorg ik vaak dat er 1 bij de basket staat om te springen wanneer de bal gegooid wordt en probeer ik met anderen te verdedigen, zodat ze de bal niet (goed) kunnen gooien. Bal wegslaan ook altijd proberen en blokken (zoals in de lessen/tutorial).
Uum, hebben we het wel over dezelfde game? Ik bedoel NFL Street (dus American Football) en geen NBA Street Volume 2 (heb ik ook, maar da's een stuk eenvoudiger)