Hallo, Heb mij gisteren (opnieuw) een XBOX 360 gekocht, met daarbij saints Row, COD 2 en NFS Carbon. Deze laatste deed gisteren erg raar: begin opdracht begon opnieuw bijna voor het einde en hing vast in de menu's van het tunen. Vandaag terug gaan ruilen, en wat doet de nieuwe DVD: vasthangen in de menu's en tijdens het laden Wat kan dit probleem zijn? De XBOX 360 kan het niet zijn: is nieuw en de andere 2 games spelen perfect. Mss moet ik eens proberen om het systeem te reseten ofzo (was ergens een code voor dacht ik) Tips zijn meer dan welkom Hou er mss rekening mee dat ik geen HDD heb, best handig om te weten mss.
Had ik geprobeerd, maar mijn XBOX 360 doet niks dan Mijn eerste 360 deed het wel vroeger... Raar, mss eens laten opknappen door game mania, die "repareren" games toch met een machientje.
Met de eerste versie die ik gehad heb van deze game had ik ook van die problemen,je kunt het proberen op te lossen door of de game volledig te deleten van de schijf en dan weer nieuw te spelen. Wat ook kan is als je muziek luistert op je 360 tijdens het gamen om die uit te laten,sommige games vertonen issues met muziek afdraaien. Je kan ook je profiel deleten en weer overnieuw maken,niet bepaald leuk natuurlijk maar als je meer profilen heb dan kan dat ook weleens een oorzaak hebben. Je kunt ook proberen om de hele harde schijf te formateren,maar dat zou ik pas doen als je alles hierbovern geprobeert hebt. Lijk me sterk dat het het spel zelf is aangezien je hm al geruild hebt,maar laat me ff weten of er iets gelukt is okee?