[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zag nog geen 360 Thread over nfs underground

    so here it is:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    The new speester in EA's successful series combines the tuner customization
    of Need for Speed Underground with an expanded take on the police chases of
    the Need for Speed: Hot Pursuit series. The game will feature a Rap Sheet
    option that works hand in hand with a player's street reputation as they move up from
    the "Black List" to the A-List. Users will also be able to go
    head-to-head with their opponents while simultaneously trying to avoid
    more than six different police cars at once through a dynamically
    changing open-ended world. Get your car peaked for outrunning
    the po-po by cuctomizing your muscle cars, supercars, tuners, and sports cars.

    preview
    Freshly Shots
    Filmpjes

    [​IMG]

    EDIT: bij freshly shots staan nieuwe screens van 26-08-05
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  2. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt weer ouderswets op het puntje van je stoel achtervolgd worden door de politie
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stijl in die screenie met die rode Mazda vind ik heel erg vet. Met die tags en urban stijl enzo.
    Je ziet dat ook bij de nieuwe SSX...erg vet!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb volgens mij nog geen enkele ingame screen van deze game gezien. Dat is wel jammer.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup, allemaal die screens waarop een auto voor een belaade achtergrond c.q. omgevingd staat waar ik weinig mee kan.
    Wat ingame beelden voor de psp gezien en dat zag er leuk uit.
    Vermoed dat deze game ook wel een vermakelijke game wordt, ondanks ik het jammer vindt dat er geen schademodel in zit. Het zal naar mijn mening opnieuw geen echte topper worden, maar gewoon een lekker tussendoortje en dat kan prima rond de launch van de 360 met niet veel concurrentie qua racegames op de meer sim-gericht PGR3 na.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Most Wanted :p
    Maar dit spel ziet er wel mooi uit, maar idd zou ik het ook weleens in game willen zien. In Most Wanted race je tenminste weer in het daglicht. Dat vind ik leuker dan in het donker met Underground.
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor inGAme materiaal moet je bij de links bovenaan kijken
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Daar zit ook geen ingame materiaal tussen, hoor. Alleen maar van die car renders voor een achtergrond en wat screens wat uit een teaser trailer of de intro lijkt te komen
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    als je bij de filmpjes links kijkt en dan meer naar beneden scrollt zie je ingame video's
    enkele die ik zelfs nog niet had gezien.. en het ziet er harstikke puik uit!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook de ingame beelden zitten kijken en het ziet er gelikt uit.
    Maar soms werden de zijkanten en bovenkant erg blurry, lag dat aan het filmpje of zit dat echt in de game, want dat vind ik wel jammer, dat ze een blurry effect moeten toevoegen om het snel te laten lijken, zeker bij de slow-motion vind ik het niet zo prettig.
    Vind de slo-mo feature sowieso niet mijn ding, hadden ze vanmij eruit mogen laten.
    Ook hopen dat de voices van politie-achtervolgingen een beetje afwisselend zijn en je niet na een paar uur steeds weer dezelfde hoort.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    ik zou toch zweren dat die filmpjes er eerder bij mij nog niet bij stonden, maar dat zal wel aan mij liggen.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb zo mijn bedenking toch bij dit deel van NFS, de afgelopen 'mis/uit stapjes' Underground vond ik niet bepaalt leuk te noemen. *denkt terug aan de oude serie*
    Hoewel gelukkig de maker wel naar de 'fans' van de serie hebben geluisterd en er eindelijk weer politie in zit. Ik verwacht niet veel van dit deel, de filmpjes die ik ervan heb gezien (xboxyde) waren niet meer dan een opgepoeste versie van Underground alleen dan overdag.

    Om met wat positiefs af te sluiten dan maar.
    Maar mischien heb ik het wel bij het verkeerde eind en word het een waardig vervolg van de serie (met uitzondering van de Undergrounds). :)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk juist hetzelfde:), echt waar. Maarja ik vond hot pursuit altijd cool(underground vond ik niet zo veel, niet echt een game voor mij, meer zo voor het grote publiek bedoeld,...) , hopelijk wordt deze ook terug heel cool, maarja mmm...
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups Hot Pursuit was vet, maar ook het eerste deel kan ik me nog goed voor de geest halen, je had daar een level waar je langs het strand reed, daarna in hetzelfde level dus reed je ook nog door een stuk bos, en het gaf zo'n apart gevoel. Er zat teminste ook super veel variatie in de levels, niet alleen in de stad shitzzle (Undergrounds) want dat lijkt allemaal op elkaar. Als ik zo die laatste screens zie van deze NFS doet het me gelijk weer aan Underground denken door die 'lelijke' stickers, en dat getune. Terwijl dat van mij niet hoeft, dat past meer in een game als Forza (daar zien die stickers er teminste ook mooi uit in de replay vooral ;) ). Maar ja das dan mijn menig... :D
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep, zelfde mening, trouwens, need for speed(de 2de,1 heb ik nooit gehad,tja 2 was toen uit,...) was samen met tekken 2 mijn eerste playstation 1 games :D, Op die games heb ik kapot gespeeld, niet normaal!!!!(daarvoor had ik me ook wel kapot gespeeld op de sega 16 bit...:))
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb volgens mij de eerste NFS op de pc gedaan het zag er voor die tijd echt super uit. Het leukste was nog wel dat je elke keer als je iets won beloond werd met een echt filmpje van de auto en alles te weten kon komen over de auto waar je in reed. Heb zo'n beetje alle delen gedaan van de NFS serie, en daarvan waren deel 1, en de Hot Persuit serie me toch wel het meeste bij gebleven. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :)Ik heb alle delen behalve de eerste en porche challenge ofzo iets :confused: , maar ik moet wel zeggen, 2 heb ik helemaal kapot gespeeld, 3 ook, 4 nog iets feller, en hot pursuit 2 op de ps2 heb ik ook behoorlijk veel gespeeld. Waren echt fijne games om te spelen, ik hield echt van die games. Maar underground,dat is meer zo een mainstraim(is toch juist gespeld he?), en dat is niet echt iets voor mij, allé, ik heb de game gespeeld op mijn oudste broer(is geen gamer) zijn gamecube,geen slecht spel,maar ik vond met de politie,...veel cooler, en al dat tuning gedoe hoort inderdaad zoals je al zei niet thuis met need for speed:)...
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    NFSU is ook geen slecht spel, maar leuk vond ik het ook absoluut niet. :p Maar mainstream had je bijna goed hoor, en klopt ook het is een erg mainstream game en het verkocht eigelijk ook zo goed doordat 'The Fast and the Furious' zo hot was, en dat hele straatracen. Maar toch, vond ik het geen aanwinst aan de serie.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, volledig mee eens. Uw lievelings game is zeker rallisport challenge 2 he? of...?
    Mijn weet ik eigelijk niet, granturismo vind ik heel cool,maar omdat de a.i. niet is wat het moet zijn,... twijfel ik, burnout3 vind ik heel cool,maar mm, het pakt me toch niet zo hard, dtm 2 vind ik ook cool,maar dan vind ik gt beter, wrc 4 vind ik heel cool,maar dat is toch anders,...de hot pursuit van need for speed vind ik ook heel cool... maar ik heb geen echte nummer 1...?jij wel?(rallisport challenge vind ik ook wel heel cool,heb het een tijd gespeeld gehad met een kameraad, maar heb het nooit gekocht, weet niet waarom eigelijk...)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D haha ja opzich is toch wel Rallisport mijn favo serie idd, maar ja nu heb ik Forza en die weet me toch ook wel bezig te houden hoor ghehe. Erg vet, zeker een aanrader om te kopen/ruilen. Maarja, voor de rest zijn er zoveel goeie race games geweest heb ze niet allemaal onthouden. Elke console heeft wel wat toppers in het race genre gehad, op de Xbox is dat voor mij Rallisport. Maar voor een ander mischien wel DTM, das natuurlijk heel verschillend. NFS was leuk back in the good old days, en hoop dat ik deel 1 ooit nog eens terug zal zien. :)
     

Deel Deze Pagina