needforspeed:underground probleem als ik need for speed speel dan is de beeld heel erg raar de tekst is onlees baar dus ik kan niet lezen wat er staat en als ik speel dan is de omgeving en de autos heel erg raar komt dit gewoon omdat ik een slechte kaart heb of door iets anders heb een nvidia Riva tnt model64 16mb and atlahon 797 kloksnelhied 256mb ran gehuegen windows xp
Je video-kaart heeft erg weinig geheugen, maar heb je de laatste drivers gedownload? Anders ligt het aan de video-kaart.
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS =========================== Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 700Mhz or higher 32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset (see below) 128MB of RAM (256 MB using Windows 2000 or XP) DirectX compatible sound card 2 GB of HD space 8X CD-ROM Heb ik uit de read-me gekopieerd. Ik denk dus dat het aan je video-kaart ligt.
ja dat dacht ik al weten julie meschien een goede waar nfs:u best goed op doet maar niet zo echt duur is
ik zie dat je een xbox hebt, ik zou zeggen koop daar NFSU voor. Iets goedkoper als een nieuwe videokaart.