NFSMW geen vloeiende beelden.

Discussie in 'Algemeen' gestart door misterdean, 20 apr 2006.

  1. misterdean

    misterdean Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    beste gamers,

    ik speel al een tijdje nfsmw op de 360. wat mij bij dit spel opvalt is dat de beelden niet vloeiend lopen. vooral in bochten en snelle passages blijft het beeld een fractie van een seconde hangen en gaat dan weer door.

    is dit een algemene bug die in het spel zit of is het misschien mijn xbox die niet 100% in orde is. hetzelfde heb ik met de demo van "Full Auto" en de demo van "battlefield" andere demos doen het prima, ook pgr3 loopt fantastisch.

    de ring of light geeft geen enkel probleem aan, ik heb ook de helpdeks gebeld. die gaven de oplossing pal 50 omzetten naar pal 60 maar dat helpt niet.

    iemand enig idee wat het kan zijn? spel of console? als ik de enige ben met het probleem is het de console.
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja buiten die pal 50/60 weet ik het niet zo goed.
    Is uw fiche van Xbox goed ingesteld op TV of HD? Is maar een idee...
     
  3. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je geen zorgen. Deze 'framedrops' komen in enkele launch titels voor, waaronder in Need For Speed en Full Auto. Het is dus softwarematig. Met je hardware is niks mis! :)
     
  4. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    klopt ik heb hem ook op 60 hz gezet en dan nog heb je inderdaad in een aantal bochten (en dan met name als je dan een heuveltje af / op gaat)...

    jammer maar het drukt de pret voor mij niet. vindt het nog steeds een goede titel..

    om hier btw nou een topic voor te openen... maar goed
     
  5. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    jah

    je hebt gelijk op de pc (wat voor goede videokaart je ook hebt zie je het ook het is heel onrustig beeld maarja je went er wel aan veel suuc6 ;):p
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt bij NFSMW vooral door het feit dat ze de game waarschijnlijk van de Xbox hebben geport, vervolgens de graphics hebben opgepoetst en daarna het spel naar de winkel verscheept. EA staat er al jaren om bekend dat ze slordig porten. Full Auto heeft hier inderdaad ook last van, dit is opzich jammer omdat deze games gewoon vloeiend horen te draaien op een systeem als de 360. Zelfs Burnout heeft ontzettend veel last van framedrops als je veel verkeer naar voren ramt. Conclussie EA Sucks (behalve met BF2)
     
  7. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt inderdaad maar t blijft een ranzig goeie game!
     
  8. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Met Burnout heb ik het anders nog NOOIT meegemaakt...
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt het door EA games... (behalve full auto dan)

    /edit woeps... stond er al... naja
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006

Deel Deze Pagina