beste gamers, ik speel al een tijdje nfsmw op de 360. wat mij bij dit spel opvalt is dat de beelden niet vloeiend lopen. vooral in bochten en snelle passages blijft het beeld een fractie van een seconde hangen en gaat dan weer door. is dit een algemene bug die in het spel zit of is het misschien mijn xbox die niet 100% in orde is. hetzelfde heb ik met de demo van "Full Auto" en de demo van "battlefield" andere demos doen het prima, ook pgr3 loopt fantastisch. de ring of light geeft geen enkel probleem aan, ik heb ook de helpdeks gebeld. die gaven de oplossing pal 50 omzetten naar pal 60 maar dat helpt niet. iemand enig idee wat het kan zijn? spel of console? als ik de enige ben met het probleem is het de console.
Tja buiten die pal 50/60 weet ik het niet zo goed. Is uw fiche van Xbox goed ingesteld op TV of HD? Is maar een idee...
Maak je geen zorgen. Deze 'framedrops' komen in enkele launch titels voor, waaronder in Need For Speed en Full Auto. Het is dus softwarematig. Met je hardware is niks mis!
klopt ik heb hem ook op 60 hz gezet en dan nog heb je inderdaad in een aantal bochten (en dan met name als je dan een heuveltje af / op gaat)... jammer maar het drukt de pret voor mij niet. vindt het nog steeds een goede titel.. om hier btw nou een topic voor te openen... maar goed
jah je hebt gelijk op de pc (wat voor goede videokaart je ook hebt zie je het ook het is heel onrustig beeld maarja je went er wel aan veel suuc6
Dit komt bij NFSMW vooral door het feit dat ze de game waarschijnlijk van de Xbox hebben geport, vervolgens de graphics hebben opgepoetst en daarna het spel naar de winkel verscheept. EA staat er al jaren om bekend dat ze slordig porten. Full Auto heeft hier inderdaad ook last van, dit is opzich jammer omdat deze games gewoon vloeiend horen te draaien op een systeem als de 360. Zelfs Burnout heeft ontzettend veel last van framedrops als je veel verkeer naar voren ramt. Conclussie EA Sucks (behalve met BF2)