NFSU 2 Vraag

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NFSUfr34k, 21 nov 2004.

1. NFSUfr34k

NFSUfr34k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HeeY ben al een tijd bezig met Need for Speed Underground 2 maar ehh.....ik zit nu op 69% met game-status, maar er staat dat ik die spel heb uitgespeeld :confused: egt raar,,,en nog een vraag wat kan je met verbredingskits ofzo???

k hoop zo snel mogelijk een antwoord te krijgen op deze 2 vragen :)

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    uitgespeeld kan zijn omdat je niet elke race hoeft te doen om hem uit te spelen maar om op 100% te komen moet je dat wel doen en moet je die straat racers uitdagen.

3. NFSUfr34k

NFSUfr34k Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ok maar ik win altijd maar ze komen daarna wir terug enn....wat is dat verbredingskit ofzo daar staat nog steeds een slotje op bij mij

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die verbredings kit (widebody kit) zal je denk ik krijgen als je het spel op 100% hebt uitgespeeld. Was ook zo bij NFSU.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Bouwt je autootje mooi uit, hopelijk zijn er dit keer wat meer van die kitjes. Ik ben nog niet zover met deeltje 2 maar heb tot nu toe wel alles gedaan en de boel mooi aan het maken :D

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klik hier :)

Er is al een NFSU 2 topic als je nog niet antwoord hier heb gekregen kan je altijd nog daar heengaan, voortaan eerst zoeken ;)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wannabe poster en een wannabe mod :+:+

nee geintje hoor

maar ik ben op 63 procent en heb nog heeeeell veel te doen

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik ooit mod ben zal ik je bannen voor deze opmerking :+

9. NFSUfr34k

NFSUfr34k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest gewoon in World map kijken en dan al die stage's door gaan :p mijn fout er waren allemaal geheime races die ik niey voltooid had :p ik zit nu op 71%

10. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je online niet met je carierreauto's spelen voor klassement? Nu moet ik steeds voor elk type klassement een auto gaan tunen.
    Ik kan bijv. de bij 'circuit race' getunede auto weer niet kiezen bij 'drift', daar moet ik dan weer een nieuwe gaan maken. Of zie ik iets over het hoofd?

En doen jullie veel aanpassen in het prestatie/dyno gedeelte? Ik verlies namelijk bijna altijd met een achterstand van meer dan 10 sec. En de wagens hebben wel alle upgrades.

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    'k heb een verbredingskit gekregen dmv een outrun (net zoals de nitro upgrade, sticker en spoiler...)
    Alleen kan er nogsteeds GEEN plaatsen op andere auto's...

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nu toch mod? Ik zou zeggen; ban 'm! :p

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar even alle gekheid op een stokje :D, ik heb een live-vraag over NFSU2. Op gameshop pro op TMF in November hoorde ik dat als je nog niet ver bent in het spel zelf, je wel online van alles kan tunen en upgraden.

Zelf heb ik de game al wel uitgespeeld, maar ik ga straks naar een kameraad die xbox-live heeft en ik kan mijn savegames niet meenemen, dus we moeten van voor af aan beginnen bij hem en met (bijna)stock-cars racen online is geen partij. Dus als zo'n mogelijkheid bestaat, zou het heel mooi zijn. Weet iemand of dit waar is of niet?

Deel Deze Pagina