NFSU 2 zit vast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Majin, 24 nov 2004.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je de Wide body part unlocken in career mode. en ik kan geen races meer doen ik zit op 99%

2. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    met outrun kan je er 1 halen

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon tegen die gasten op straat racen....die geven je meestal wel wat unieke onderdelen...zo ook een wide body part.

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Om alle interessante dingetjes te halen op gamefaqs kijken :D

5. Victor

Victor Guest

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had net met NFSU2 een opel Corsa, behoorlijk getuned en ge styled, veel geld ingestoken en toen wilde ik een Hyundai coupé, want die was ook unlocked. Ik heb alle onderdelen eerst in de garage van mijn Corsa afgehaald en daarna de zo goed als 'stock'corsa ingeruild voor de coupe ingeruild. Ik wilde de onderdelen van de corsa op de coupe zetten, maar daar stond alles nog locked. Toen heb ik de corsa weer teruggeruild en nu willen alle onderdelen ook niet op de corsa meer. Nu is iedereen veel te snel voor mij in alle races. Is er een mogelijkheid om de onderdelen weer terug te krijgen? ik heb namelijk niks geen geld meer.

7. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    tsja das kut, misschien voortaan eerst niet saven ofzo...Overnieuw beginnen?

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik ben maar opnieuw begonnen. Dit vind ik dus wel minder van het spel. je kan geen getunede en gestylede auto's inleveren, anders ben je alles kwijt, ook al ruil je terug. Dat was wel makkelijker in NFSU1. Als je inruilde had je alles eraan zitten.

Deel Deze Pagina